Inlägg från: Anonym (Liknande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Liknande)

Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?

Anonym (Förstörde.) skrev 2023-01-06 18:32:39 följande:

Vi hade också samma fantasi, jag och min man.
    Så sagt och gjort, vi hittade en snygg något yngre man. Vi hade satt upp regler och gränser osv gemensamt jag och min man. Efteråt så kände min man inte alls sig manlig, tyckte att jag hade njutit mer med den andra mannen än vad jag gjorde med honom. 
    Varje gång vi skulle ha sex efter detta så slaknade han.
    Eftersom ingen av oss kan leva utan sex så har vi just nu flyttat isär och försöker att jobba på vår relation som särbos istället.

Liknande för oss. När vi delade stuga med ett annat par uppkom idén om partnerbyte. Jag misslyckades med att ta den andra kvinnan och fick dra mig tillbaks, medan mannen lyckades mer än väl med min fru. De hade hetare sex än vad vi har haft, hon kom under samlaget, han kunde fortsätta flera gånger etc. Både häftigt och jobbigt att se. Tyvärr har jag inte lyckats genomföra samlag efter det. Jag vet inte hur vi ska kunna komma igen.
  • Anonym (Liknande)
    Anonym (Z2) skrev 2024-01-09 11:59:46 följande:
    Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?
    Tänder tanken på händelsen dig ?
    Det var och är upphetsande ja. Men det är kluvet. Det sänkte också min förmåga och belyser hur skral som partner jag har varit. Så det är väldigt blandade känslor.
  • Anonym (Liknande)
    Anonym (Z2) skrev 2024-01-09 12:35:45 följande:
    Då känns det mer som att det är din egen prestation som tynger dig att du inte kunde prestera med den andres fru, det är okej alla kan bli nervösa, tillfällig impotens etc, var inte så hård mot dig själv. 
    Det var en förnedrande händelse ja. Men det som är värre är jag inser hur svag som älskare jag är när jag såg vad han kunde göra med min fru. Och det andra att vi inte kan komma igång igen. Det blir bara svårare ju längre tid det går och ju flera misslyckade försök jag har gjort.
  • Anonym (Liknande)
    Anonym (Z2) skrev 2024-01-09 13:12:01 följande:
    Komma igång med sex med varandra eller med andra ?
    Med varandra. Med andra är inte att tänka på. Inte för mig i alla fall... 
Svar på tråden Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?