Vi som startar IVF 2023
Uppdatering härifrån. Mensen kom tillslut den 13/12! Fick till äntligen valt spermadonator och det känns bra. Det blev den andra, så inte densamma som första rundan.
23/12 genomfördes äggplock på äggdonatorn. De fick ut 15 st, varav 10 var mogna för ICSI. Sen hade de semester på julafton. Så idag fick jag veta att av dessa 10 har enbart 5 tagit sig.. Jag brukade ha bättre siffror själv under mina försök.. Så min goa magkänsla föll! Tappat hoppet igen. Så av initialt 15 är bara 5 kvar nu.
Tacksam för att jag har börjat dejta igen så man har ngt annat att sprida tankarna med och ha ngt mer att hoppas på för framtiden och inte behöva fortsätta begränsa sig i livet. Överraskad över hur otroligt open-minded de jag har pratat med har varit kring min infertilitet och att jag faktiskt är i aktiv fas med att försöka bli gravid med dubbeldonation, de vill ses ändå!
Har nu träffat en helt underbar man! Känns väldigt lovande, bara lång distans att överbrygga.
5 ägg är ju ändå 5 ägg! Håller tummarna där!
Vad kul med dejtandet!
För mig blinkar smileyn på ägglossningstestet fortfarande? enligt min kalender borde jag haft ägglossning den 21a så fattar inte riktigt varför det är så. Någon gissning?