Vi som startar IVF 2023
Rockbrud: Jag hade riktigt ont i buken och var uppsvälld, fick även en svampinfektion 😪 tog väll två veckor varav en med antibiotika inann jag mådde bra igen.
Rockbrud: Jag hade riktigt ont i buken och var uppsvälld, fick även en svampinfektion 😪 tog väll två veckor varav en med antibiotika inann jag mådde bra igen.
Rockbruden: svamp kom efter plocket. Fick medicin för det med.
Jag är röd röd 😅 rött hår, blek hus och räknar.
Tycker de är så knasigt att de påverkar så mycket.
Smilla93: Är på RD 7 så du är en dag före mig. Jag vill att tiden ska springa iväg men känner dock ligger glad. Känns som man vela så länge att komma hit så äntligen få känna att de är ett litet ägt där gör mig aldrls varm. Försöker skicka kärlek till de så det vill vara kvar.
Jag har ingen aning om när BIM skulle vara med stimulerad FET som jag har så vet inte när jag ska tänka att de är gott tecken att den inte kommit.
Ivf90: håller all tummar jag kan för dig idag.
Om du orkar skriv gärna hur det gick ❤️
IVF90: Så himla fantastiskt att få se ett hjärtslag. Grattis! Ingen kolla på hur ofta de ändras men med tanke vad andra skriver så låter som de är i sin ordning. Så himla glad för din skull!
Någon mer som var svullen som en balong runt RD 8? Kan typ inte ha några kläder. 😅
Hej!
Tack för svar och peppande ord! Vad skönt att du ändå känner dig glad och är så positiv! Jag vill vara positiv men känner att mensen är på g och har inte alls en bra magkänsla.. Jag tror att jag testar idag oavsett om mensen dyker upp eller inte, har egentligen inte testdag förrän måndag. När har du testdag? :)
Jag har också gjort i stimulerad cykel och pratade med kliniken nyss och då passade jag på att fråga ungefär när mensen brukar komma i stimulerad, det kunde hon inte svara på då det är olika..
Jag tar som sagt progynon inför frysåterföring. Började för precis en vecka sedan. Redan i onsdag fick jag riktigt mycket ägglossningssekret, och nu är jag orolig att tabletterna gjorde så att ägglossning sker nu snart supertidigt och att vi kommer missa det (ska på ultraljud på måndag 10 dagar efter start), någon som varit med om liknande??