Vi som startar IVF 2023
Zaro: Förlåt, missade det du skrev, vi måste skrivit samtidigt. Men gu vad fantastiskt, att de äntligen är oddsen som är åt rätt hålla! Kan inte sluta le när jag skriver nu! Grattis ❤️
Zaro: Förlåt, missade det du skrev, vi måste skrivit samtidigt. Men gu vad fantastiskt, att de äntligen är oddsen som är åt rätt hålla! Kan inte sluta le när jag skriver nu! Grattis ❤️
HannaHQ: Åh grattis!! Finns inge bättre känsla!! Förstår att du inte kan sova, när de väl händer efter sån kamp ❤️
Känner mig så nervös, ska denna cykel göra en ostimulerad FET. Jag är nervös för att min kropp inte klara av det, den har ju aldrig lyckats. Var så otroligt skönt att få göra stimulerad, då jag inte kände att de hängde på mig på samma sätt. Har frågat varför de inte blir stimulerad igen och de är var för att inte riskera havandeskapsförgiftining.
Försökt hitta fördelar med ostimulerat men hittar inget utöver att man inte slipper ta läkemedel vilket jag bara tyckte var skönt.
Någon som vet några fördelar för ostimulerad vs stimulerad för att de ska lyckas? Hade varit skönt att höra.
Quincey: jag har kört RFSU, andra gången jag används clearblue denna cykel och då fick jag gladgubbe. Så de kan ju vara en del i de, att jag tagit fel teset, blev så glad när de blev en glad gubbe att man kunnat tro att mim reaktion var på ett graviditetstest och inte ägglossningstest 😅
Ska ta Letrozol denna gång, ska med ta progestron efter VUL.
Nu har jag bara haft två månder utan något sen mitt äggplock men båda dom cyklarna har varit längre, 28 och 29 dagar.
Noelani: Grattis till en pojke! En av mina bästa vänner bebis (också en grabb) vägde 2,4 kg och vill minnas att han va 46 cm lång. Men han mår toppen och är nu (nästan 2 år) lång för sin ålder så är nog inget att oroa sig för. ❤️
Awesomeginger, haha förstår, blev också jätteglad första gången jag fick glad gubbe. Hade börjat undra om jag ens hade ägglossning när jag aldrig fick något streck på testen. Har inte riktigt koll på Letrozol eftersom jag gjorde FET utan att ta något innan. Vad är det för något och varför ska du ta det? Gör du VUL innan återföring? Jag fick inget VUL utan gick bara dit fyra dagar efter positivt äl-test, och efter det fick jag progesteron.
Noelani, kul att veta könet, börjar närma sig nu!
Noelani: Ostimulerad, vilket skrämmer mig då jag inte litar på min kropp, skrev om allt varför en bit upp.
J000ssan: har ni hört något? Hur många blve befruktade, håller mina tummar.