LMSM skrev 2024-03-11 16:26:32 följande:
Ja jag kan inte ge upp ännu men är så rädd att det ä så det kommer behöva sluta tillslut.
jag är orolig över mig sjölv och mitt beteende, mår så extremt dåligt och det enda som tar upp mina tankar är det här och jag kan knappt andas. Känner verkligen panik.
skulle egentligen vilja starta nästa direkt för så Länge jag sprutar känner jag mig hoppfull, det är ett ritkigt sjukt beteende känner jag.
Ska boosta med bra mat noll socker och gluten nu mars och april sen kanske jag ska våga mig på korta igen i maj och inte gå högre än 300. Risk att jag får för få blåsor men känns värt att testa och se om de kanske kan bli lite bättre i alla fall. Kan ju alltid avbryta om man ser att de bildas alldeles för få?
Hugaligen stackare
Ja det är en så himla tuff och slitsam resa
Har du någon att prata med?
Förstår verkligen känslan med att - så länge man gör ngt, har en plan och ex tar sprutorna - så är man på väg och ett steg närmare sin dröm
Medan man inte gör ngt så känns det så långt bort, typ utom räckhåll eftersom man inte gör ngt aktivt.
Med så fina embryon som nu sist så tycker jag inte det är läge att ge upp
Mer hopp än tidigare snarare, men just nu får man vara låg och sörja det just nu negativa testet. Hoppas det vänder fram till testdagen