Enya2023 skrev 2023-09-26 15:51:16 följande:
J000ssan, skönt att ha fått bort polypen! Du kanske skrivit det innan men kommer inte ihåg, tror de att polypen kan ha påverkat era tidigare försök eller har polypen kommit i efterhand?
Vito87, kul att ha hämtat ut allt! Håller tummarna att ni får friska blaston nästa omgång!
Jag var på VUL2 idag, från att ha haft 3st 12mm på varje sida i lördags så har jag nu 10st på ena (alla runt 12mm) och 4st på andra sidan som också är runt 12 och en på 15. Kändes som att läkaren tyckte det var lite konstigt att de inte växt något mer, så ska tillbaka på torsdag igen för att antagligen justera ner dosen för att undvika överstimulering, så vi kan göra äggplock på måndag istället för nu på torsdag som var planerat från början. Är ju bara någon dag extra med sprutor men känns ändå lite surt och är lite orolig att äggen inte ska mogna alls nu när de verkar ha stannat av. Men försöker intala mig att det mesta gått åt till att utveckla de nya blåsorna istället för att få de andra att växa!!
Nej dem säger det inte skulle ha det! Satt på livmodertappen! Men skönt den är borta ändå🙏
håller alla tummar för att äggisarna växer på, ibland händer det mycket på bara någon dag❤️