BaeA skrev 2023-09-14 21:23:36 följande:
Jag förstår det, var det i oktober?
Precis, beräknad mens 3e oktober. (mitt i en solsemester resa till Spanien) så då börjar jag med stimulering, och sen VUL dag 10-11 sen vet jag inte på vilken dag som man brukar få tillbaka en blastocyst.
EmiliaSol skrev 2023-09-14 22:46:42 följande:
Awesomeginger: åh hoppas det går snabbt till vi får börja också! 😊
Noelani: jag kommer faktiskt inte ihåg vad mitt amh värde var men läkaren sa att det såg mycket bra ut och att om vi ville försöka själva ett tag till så trodde hon inte att det skulle ändras de närmsta åren. Men hon sa som sagt att hon trodde att sannolikheten var låg att det skulle ta sig med tanke på vad spermaproverna visade. Jag är 29. 3 pack kostar 81000 för ivf + återföring. Får man något till frysen behöver man betala 20000 för att använda det. Tror att de kostar ca 40tusen för en. Så 2st kostar lika mycket som ett trepack så man tjänar ju bara på att ta det styckvis om det fungerar på första försöket och oddsen för det känns ju inte goda även om hon sa att våra chanser låg på typ 55-60% (har jag för mig) om vi får ett femdagars tillbaka.
Ja hoppas ni får komma igång snabbt med. 55-60% låter ju fantastiskt, inte fått något sån information om hur stor chans vi har. Men det är ju kanon!