Vi som startar IVF 2023
Noelani: Stort grattis till 5 ägg!
De är absolut guldägg allihop som kommer överleva samtliga. Det hoppas jag på för dig.
Vilken dag blir det återföring då?
Härligt att du tyckte om Svend! Han är rolig :)
Han är inte svår, så bara säg att du vill ha två stycken tillbaka så löser de det. Skulle ni göra ICSI på dem?
Jodå, det gick bra för mig. 15 på höger sida och 5 på vänstra hade jag. Avvaktar några dagar till med att plocka så samtliga hinner mogna till.
Tänker plock på fredag eller lördag! Men vi får se vad de säger.
Orkidé8181: Ja eller hur! Vem klarar 42 IVF:er.
Jag är ett smärre nervvrak efter 5 och vill ju bara att allt ska ta slut och att jag ska bli gravid.
Vad trist att du mår så dåligt! Men håll ut! Efter v.12 brukar det lätta säger de.
Jag fick åka in på gynakuten bara för att scanna mig då alla gynekologer har sommarstängt här i Göteborg.
Sicket oflyt! Men det såg bra ut allting, så det var skönt.
Ska också göra ett KUB test när jag kommer dit så berätta gärna mer om det när du gjort det.
25000kr för återföring efter allt man redan betalt med sina behandlingar. Det är så sjukt dyrt att hålla på med det här. Galet dyrt!
Sola13: Välkommen! Åh vad skoj med en återförin!
Önskar dig all lycka till med det.
125iu jag tar 450iu vilket är maxdos denna gång är rätt påverkad kan jag säga. Brösten är som bomber och hela kroppen konstig. Men det får man liksom ta.
Håller med dig! Varje runda lär man sig något nytt.