Vi som startar IVF 2023
Zaro, ja så himla knäppt. Vi skulle kunna gå förbi varandra på gatan utan att veta om den andre...
Nomen123,
Wow grattis!! Tar sig inte denna omgång så har du minst 4 fina chanser till.. eller syskon ❤️❤️❤️
Zaro, ja så himla knäppt. Vi skulle kunna gå förbi varandra på gatan utan att veta om den andre...
Nomen123,
Wow grattis!! Tar sig inte denna omgång så har du minst 4 fina chanser till.. eller syskon ❤️❤️❤️
Mathilda88,
Ja om man får vara ärlig så är allt verkligen hemskt på alla sätt. Känns så fel att säga dels när man kämpat så länge och därför bara borde vara svinglad och dels för alla andra som ff kämpar. Men det är så pass jobbigt att jag mest gråter faktiskt 😥
Och skäms över det eftersom alla andra som är gravida är så lyckliga o fina.
För oss tog det inte ens 2 dygn att få vår remiss nekad så jag tror har man inte hört något snabbt så är det gott tecken :) Vi såg också status på 1177.. (Skåne)
Ville också passa på och flika in att jag kanske lät lite för negativ i mitt sista inlägg. Tror jag bara haft rejält med otur i min graviditet och de flesta andra har det nog inte så jobbigt så vill inte att någon skall oroa sig själva i onödan liksom 😊
Tack alla för er hjälp! Tycker det är en djungel och så svårt att veta ifall man tar rätt beslut, speciellt när det gäller något så viktigt :)
Sophiahemmet ser bra ut. Det står att de även har öppet helger och röda dagar för dom som är i behandling, men det kanske är standard?
Quincey, får jag fråga vad som fick dig att ångra beslutet av klinik?
Grimaserar,
Jag tror vi som gått igenom detta oroar oss mer och har svårt att ta in när de väl sker. Jag är i v19 och förstår ff inte - trots både mage och illamående 😅
Gjorde ni nipt direkt eller har ni gjort kub?
Nyss fått besked från labbet. Ingen av de 4 embryona de odlade vidare på från dag 2 klarade sig till frysen. Orsak vet jag inte än, har skrivit och bett om en sammanfattning om embryonas utveckling från plock till idag dag 5. Så får troligen svar imorgon om det.
Mathilda88,
Ja de säger ju också att embryon mår bäst i livmodern.. Sen kom ihåg - även OM det inte skulle ta sig denna gång så försök komma ihåg att ni fick ett annat bättre resultat denna gång och de är bra för framtida försök.. ❤️🙏