Zaro skrev 2023-09-18 15:46:26 följande:
Men wow! G r a t t i s fina du! Låter som ett toppenresultat och jättefint att ni känner att ni kan vara öppna inför att skaffa syskon sen. Jag har två vänner som fick barn i år, båda är 43 år. Min egen sambo blir 40 år. Ekonomin löser man
Grattis Noelani, du är min personliga inspiration!
Fina du! Så glad för vår kontakt och ditt stöd! Och ja, inget är väl omöjligt.. tror det kommer kännas självklart när bebisen är född att försöka igen men nu känns det bara som man får vara tacksam för denna chans..
Kan inte ens ta in att vi sett hjärtslagen.. trodde man skulle landa då liksom men inte haha
Sola13 skrev 2023-09-18 15:50:01 följande:
Stort grattis Noelani, helt underbart att du är gravid och att det finns en liten däri med ett fint tickande hjärtat ❤️ det ni fick höra gav också hopp inför eventuella syskonförsök om ni bestämmer er för det! ❤️
Tack för lyckoönskningar !
Sjuan84 skrev 2023-09-18 15:50:03 följande:
STOOOOOOORT grattis - vilken grej!
Tackar!! Hur gick det för dig idag? Har nog missat massa inlägg här ovan haha
JohannisenIVF skrev 2023-09-18 16:08:09 följande:
Hej alla! Jag har gjort 3 IVFrundor detta år och det har endast lett till ett 5-dagars embryo som kunde frysas. Jag fick tillbaka detta i naturlig cykel den 6/9. Är i vecka 5 - supertidigt jag vet. MEN, jag testade positivt med clearblue digitalt BIM-3 och även igår BIM+2. Alla mina vanliga stickor från RFSU har visat olika varje dag. Vissa dagar kan de visa två tydliga streck och vissa dagar inte ens en antydan till positivt. Har fortsatt samma symtom med molande värk som jag haft hela tiden och avsaknad av hunger. I morse BIM + 3 visade RFSU stickan negativt igen. Hur ska jag tolka detta? Finns det någon med erfarenhet av detta? tror ni jag fortsatt kan gravid eller är det ett missfall på G? har egentligen testdag på söndag 24/9. Ruvardag 12 idag.
RD12 är ff tidigt. Kan vara därför du får plus/negativt - framförallt med RFSU som är kända för att vara lite kassa. Du har passerat BIM och det är ju ett väldigt bra tecken.. Men tyvärr är det bara vänta som gäller.... Hoppas du plussar på TD!