Noelani skrev 2023-12-02 19:09:07 följande:
Åh nu börjar jag gråta!! Fy fan vad underbart att höra Mathilda!! Jag vet mkt väl hur jobbigt det är att inte få något tillbaka och känslan av att få "kliva på" sista steget är ju bara så underbar. Och två chanser också med 2 embryon.. nu blir det en spännande väntan inte bara för dig 😉
Tack så mkt!! ❤️ Nej men precis så! ❤️🙏
Blir väldigt spännande väntan ❤️ Av de 10 befruktade så är nu efter återföringen 4 st i fint skick kvar som de odlar vidare på för att se om de kan få fram blastocyster 🙏. 3 st hade fallit bort till idag pga kraftig fragmentering. Vart det 10e embryot tagit vägen vet vi inte, på vägen hem lyckades vi bara räkna till 9, men troligen också fallit bort gissar vi. Återstår att se vad de rapporterar när de 5 dagarna har gått.
Läkaren himla generös, han tyckte själv att om vi får positivt på stickan den 17/12 så ska vi fortsätta med cyclogesten till v.9+0. Måste säga att han är den underbaraste under hela resan ❤️🙏❤️🙏. Han som satte sig ner och pratade länge med mig när jag var helt knäckt efter VUL 1, trots fler som väntade på sin tid efteråt ❤️. Han är fantastiskt positiv, kunnig och trygg, kunde svara på mina frågor och även innan jag sagt en del, samt mkt energisk. Känner stort förtroende för honom ❤️.