Vi som startar IVF 2023
Åh vad tråkigt 💔💔💔
grym du är som orkar gå på stim och äggplock direkt🙏håller alla tummar för guldägg denna gången!
❤️❤️
Åh vad tråkigt 💔💔💔
grym du är som orkar gå på stim och äggplock direkt🙏håller alla tummar för guldägg denna gången!
❤️❤️
Hej alla! I förrgår kom äntligen vår efterlängtade lilla dotter till världen efter många års kämpande. Tack för allt stöd ni varit tidigare under åren som vi alla kämpat och jag läser fortfarande och tänker på er alla.
kan varmt rekommendera Fertilitetplus och att följa deras rekommendationer på dropp-behandlingar om ni misstänker immunförsvaret som jag. För oss fungerade det även om det tar mycket tid, resor och pengar.
Det korta. själv? ska till Sofiahemmet redan den 16e för ultraljud.
måste säga att jah ändå vant mig haha. sprutorna känns inte alls lika jobbiga för mig denna omgång.
Hej på er som varit med här ett tag och som kommer ihåg mig :)
igår föddes vår efterlängtade lille pojke, nästan exakt ett år efter att vi förlorade vår första pojke som föddes i vecka 21 i oktober 2023. Är en helt otrolig känsla att få hålla om sin friska, vackra son och det är ändå fascinerande hur livet kan gå från totalt mörker till total lycka på ett år ❤️
följer er andra kämpar här och GE INTE UPP! I slutändan är det värt allt ❤️