Vi som startar IVF 2023
Jag mår verkligen skit rent ut sagt, Tror sämre än någonsin. Mår illa av oro och känner att jag är nära en panikattack hela tiden hehe.
Känner mig verkligen som en galning som googlar i alla möjliga trådar för att få hopp men egentligen känns det kört. Det känns som om jag rent rationellt bara borde ge upp nu och inse att jag är av de få % som de aldrig kommer gå för. Jag menar 5 plock. totalt 50 ägg ut, tre återföringar ALDRIG ngt som klarat sig på dag fem. Vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till. Jag vet att jag ruvar på två men känner mig som ett psykbryt jag vet redan att det inte kommer gå när ingen annan klarat utvecklingen från 6 celler ens.
Jga slås med tankarna att aldrig få bli förälder vilket gör så jävla ont.
aja ska inte deppa ihop helt ännu hehe.
Förstår, men tycker inte du ska ge upp alls! Däremot borde man försöka tänka på annat men det är i princip omöjligt. Har blivit som en besatthet för mig 😆 Det kan vara så att de två du återfört blev blastocyster ❤️ Jag fick ingen bra blastocyst förrän de tog ut ägg 42-57 så 50 ägg utan blastocyst behöver inte betyda att det inte kommer bli någon längre fram.
Angående att testa tidigt så gjorde jag inte det utan väntade till testdagen denna gång. Är väldigt glad för det. Hade varit fantastiskt att få ett positivt resultat tidigare men har verkligen lidit tidigare när jag testat negativt och sen ändå tänkt att det finns en chans för att sedan igen testa negativt. Ångrar att jag tog nya test igår, hade hellre levt lyckligt ovetandes nu. Kan ändå inte göra något innan det kommer en blödning. När är din testdag?