Mathilda88 skrev 2024-07-09 18:50:54 följande:
Ja jag har fått ett topp-embryo! Men den sitter fel! //
Läkaren såg ingenting i livmodern, där har aldrig satt sig ngt, så det andra embryot har inte tagit sig.
Det läskiga är att i samband med återföringen så blev jag orolig för att läkaren sprutade in rätt snabbt och allra högst upp i livmodern, redan då var jag orolig för om det riskerade bli utomkveds pga det. Och så blev det!
Är i vecka 6+4 idag..
Hade så önskat att vetenskapen kommit längre så man kunnat plocka ut embryot och plantera om den i livmodern!
jo så sant, men nu börjar ju tankarna snurra än mer. Ska jag köra ett till långt protokoll hos Sellmer?!? Nu när där fastnat en krigare?!? Är så förbaskat trött på långa protokoll, samt där är så dyrt, men om det är vad som funkar? Resten av plocket var ju uruselt dock. Och plocket före var ju skakigt det med. Vet ju ändå inte om denna är kromosom-rätt och överlevt förbi vecka 12 heller ändå.
Ush så mkt frågor!
Som det ser ut just nu så kan det bli operation i veckan, väntade mig nästan samtal redan ikväll efter provsvaret, men får se om de ringer imorgon eller om de inväntar torsdagens blodprovssvar och ringer medan jag sitter på Falsterbo Horse Show..
alltså fy fan va knäckande! Så jäkla nära!
å kan det bli så då? Känns som högre upp skulle vara bättre elelr är det så att den fastnar för högt då? Sånt här kan jag verkligen inte.
jag förstår att du inte orkar långa och iom att du ändå får bra antal förstår jag inte Vrf du måste göra det igen. Jag är också så trött på långa men jag får ändå mer ägg med det men cvl tycker ändå korta igen nu nästa gång.
kanske byt ställe om de är så pass mkt dyrare? Annars be om korta?
men plocket innan fick du ju Ändå en blast och den här gången tog det sig faktiskt.
Styrka till dig och försök njuta av Falsterbo!