Vi som startar IVF 2023
Officiell testdag idag, har inte tjuvtestat något innan. Köpte ett digitalt också för att vara säker. Gravid 🥳
Officiell testdag idag, har inte tjuvtestat något innan. Köpte ett digitalt också för att vara säker. Gravid 🥳
Är så nervös för fick ju plus tidigare än test dagen, men idag hade ja test dag och fick 1-2 veckor men borde de inte stå 2-3 veckor nu? Å vissa test i helgen va lite svagare :( så Är bara å invänta blödning nu då ?
Heej alla.
Har idag varit på livets första äggplock..
Gick överförväntan bra måste jag säga 👏
Dem fick ut 18 ägg.. De var inget prat på att det absolut inte blir återföring denna cykeln men dem uppmanade mig ändå att jag kan bli överstimulerad.. Så vi får se 🙏
Mår bra nu, är trött bara. Hoppas det håller sig så.. Imorgon får vi veta hur många som blivit befruktade ❄️🤍
Sola13, vad tråkigt att höra ❤️ Jag tror både jag och Zaro ropar Danmark ❤️ Det kommer gå för er också, det handlar bara om tid och pengar....
Hej, gjorde 4 rundan IVF med ägguttag för 18 dagar sedan. I onsdags tog jag ett clearblue som visade 2-3 veckor och blev överlycklig! Idag är TD och testet jag fick av kliniken visar tyvärr väldigt svagt. Det borde ha varit starkare, vilket innebär att det verkar ha varit en kemisk graviditet igen, va? :(
Tack för era svar! ❤️ Jag tog några tester igår em igen som jag tyckte såg bättre ut (stod tex fortfarande 2-3 på clearblue veckoindikator), och tog ett vanligt rfsu på em idag som ser ut så här. Fortfarande något svagare än kontrollinjen vilket kanske inte känns toppen 19 dagar efter äggplock, men ser åtminstone bättre ut än det jag tog igår morse. Men helt rätt att inte jämföra olika, ska försöka fortsätta med de från rfsu och se hur det går framåt ❤️
hur går det för er, var i/utanför processen befinner ni er? 🥰