EnAnonumius skrev 2023-02-18 17:12:44 följande:
Nu är du där igen.. Tillskriver mig åsikter jag aldrig har haft, och har inte heller skrivit i text heller. Det är fan inte första gången du sitter och direkt ljuger ihop vad folk skriver/tror. Du gör det upprepat och inte bara emot mig utan jag har sett att du gör det emot andra också.
Anonym (fkl) skrev 2023-02-18 16:18:13 följande:
Nja, låt oss vara ärliga, det kommer inte hända med en person hon inte känner.
Ärlighet verkar inte var din stil, så många gånger du har suttit och direkt ljugit om vad folk skriver/tro som med många andra svar) du gjort i tråden, när folk påtalar en felaktighet du skriver, mot mig och mot andra.
Jag säger som jag skrev förut och jag står fast vid detta.
Nu vet INGEN, inte du, inte jag och ingen annan heller, hur TS engångsligg resonerar här.
Jag tänker aldrig sjunka till någon så låg nivå och döma ut en människa, och ta föregivet att hon/han kommer att resonera/agera på ett visst sätt baserad på noll grunder.
I bland ska man se sanningen i stället för en illustrerad förhoppning.
Ta TS fall, han bestämmer inte över om det blir ett barn eller inte, det gör enbart mamman, hon bestämmer även om hon ska ta hand om barnet eller inte.
Allt detta bearbetar mamman, hon frågar folk, folk berättar, hon bygger sin egna uppfattning hur framtiden o barnet kommer se ut, dvs det inkluderar inte pappan annars skulle dom haft kontakt o ett gemensamt beslut.
Genom detta ensidiga beslut förstår man att hon vill ha barn, hon är även fast besluten att fostra det själv. Genom vårdnadstvister där 77% vinner ensam vårdnad ska man se att dessa utgörs efter hela spannet av tvister, par som levt och tagit beslut gemensamt att skaffa barn, fördelar man istället ner det till ensamstående mammor som själva valt barn utan pappa, dvs som i TS fall.
Är procenten för en fungerande relation mycket låg, inställningen hos TS barns mamma är ensam förälder.
Just pågrund av detta kommer det inte o fungera, inte heller statisk hänvisar till något annat.