Hur gick det för er ofrivilliga pappor?
Om det visar sig att jag är farsan med dna test då fattar jag givet detta med underhåll så nå mer om det behöver ni inte skriva liksom. Det är allt det andra att bara pappa ta hand om ett barn som jag förväntas älska och få pappakänslor för. Känns i dagsläget helt omöjligt r jag är i mitt liv just nu pga andra orsaker. kanske skulle kunna klassa det som psykis ohälsa eller depression. alltså redan innan detta kom in i bilden.
Enda man gör att skriva dig som barnets far och inte pappa, samt vem som ska betala denna halva miljon kronor i underhåll.
Beslutet är helt frivilligt från dig och enbart dig.
Enda vi ser är att umgänge försvåras via regeringen, ta händelsen i Luleå med 8-åringen,.
Ska du nämna psykisk ohälsa kommer du bara få en pungspark från soc och rättssystemet om du hävdar umgänge. I Luleå hade pappan mycket kort umgänge, bara 8 timmar varannan vecka.
Efter denna händelse kommer allt bli svårare med umgänge, lagen skiljer inte på detaljer det blir en ändring till det sämre för alla pappor.
Enda du kan göra är att gå in positiv o göra allt för att uppnå umgänge, gör du inte det kommer ingen att hjälpa eller tycka synd om dig heller. Man ses bara som en skithög som inte tog ansvar. Man gör inte heller någon skillnad på bedömningen, du blir dömd så fort du blivit fastställd pappa.