Hur gick det för er ofrivilliga pappor?
Jag tänker aldrig sluta att sprida fakta, bara för att DU väljer att anse att det är dynga.
Sedan så sitter du medvetet och direkt LJUGER med,
jag har aldrig, och kommer aldrig, att hävda att systemet toppen.
Du anser ju att folk inte skall sprida dynga,. Men uppenbarligen är det helt okey med att sitta och direkt ljuga om vad folk skriver.
Jag bryr mig inte om att du har "kämpat" i några år med detta.
Jag har själv 18års erfarenhet, med just umgängessabotage, fast på ett annorlunda sätt än det du tar upp om och driver i denna tråd.
Så jag har 18års erfarenhet av just umgängessabotage. Men det var från pappans sida då pappan inte ville träffa sonen. Sonens pappa gjorde således brott mot lagen Kap 6 §15-15c, med sitt umgängessabotage.
Man kan sabotera umgänge med ett barn på flera olika sätt. Jag hoppas att de inte blev för svårt för dig nu att inse att umgänges sabotage kan se olika ut.
Så jag kan säga redan nu att du kan spola ditt patetiska snack, om att du kan plocka ned mig på alla plan.
Och vill du fortsätta med att diskutera umgänge och umgängessabotage, så kan du väl för fan starta en egen tråd om det i stället för att kapa TS tråd och driva den till OT till varje pris. Är det så svårt för dug att göra detta?
Men men som sagt. Jag har lovat TS att inte går mer OT.