Inlägg från: Anonym (Förvirrad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förvirrad)

kan inte läka efter min sambos svek

Vad är problemet? Han hjälpte henne med en madrass och han behövde ladda sin telefon hos henne. Får hennes son inte vara på er tomt eller får inte din sambo prata med andras barn? Jag fattar verkligen ingenting. Vad är det stora "sveket" egentligen?

• Anonym (Förvirrad)
    listudden skrev 2022-12-27 13:05:28 följande:

Du har nog inte läst hela inlägget ...tror jag ... kvinnan vet verkligen att jag och min sambo är ett par seda många år .. sveket är från min sambo att han hemlighållit att kvinnan messat honom .. ett flertal gånger att han ska komma och bada med henne sent på kvällarna mm

Jag har läst hela inlägget, mer än en gång för att försöka förstå. Det finns INGET som säger att de har varit ett par, du har inte ens hintat om att de skulle ha varit intima.

Får din sambo inte ha kontakt med bekanta utan att informera dig....? Och det där med "badtime" handlar inte om att bada utan att hon frågar om det är dålig tajming, dvs fel tid att höra av sig.
  • Anonym (Förvirrad)
    listudden skrev 2022-12-27 13:10:23 följande:

och vad han gjort  där ute när jag inte var där.. kände mig verkligen bortjagad av denna kvinna .. droppen var när hennes tioårige son kom in på tomten .. då förstod jag att både kvinnan och sonen varit där tidigare detta är ett stort kolonoområde med massor av stigor detta 10 årige barn har aldrig synts till där tidigare .. och jo min sambo får prata med barn,, Du verkar inte alls förstå vad det handlar om ..

Droppen....? Om det är ett koloniområde där ni alla håller till och ni känner varandra så är det inte ett dugg konstigt om pojken kommer förbi. Ja, han har säkert varit där förut, jättefarligt....
  • Anonym (Förvirrad)
    listudden skrev 2022-12-27 13:21:55 följande:

ok .. låt mig förklara sommaren 2021.. Hade grannarna de äldre bröderna skaffat en pool där det badades i.. speciellt den unga kvinnan.. så hon syftade på bada i pool... Och nej hennes son har aldrig varit i närheten av vårat område detta började sommaren 2020... har aldrig stt varken kvinnan eller sonen innan . det var när vi började umgås med grannarna till kvinnan.. Läs grannarna... inte kvinnan det var hon som sökte sig till min sambo och vårat umänge..

Har din sambo någonsin badat pool där någonsin? Det spelar väl för farao ingen roll om pojken aldrig varit där förut, det är ju så det är tills det inte är så, och nu ÄR det så att han har börjat besöka din sambo. Du påstår att han får umgås med pojken men ändå har du problem med det? Ja, självklart blir det så att när man börjar umgås mer med en annan grupp människor så gissa själv, då umgås man mer. Det är inte konstigt heller att man umgås med flera olika grannar på ett kolonilottsområde när det finns fler sociala i närheten. 

Nej du ts, din sambo har INTE varit otrogen. Det går inte att säga om han, hon eller båda flörtar med den andra men det som är tydligt är att du är väldigt otrygg i dig själv och förstorar upp en hel del. Det gör att det blir svårt att ta situationen på allvar.
    listudden skrev 2022-12-27 13:33:36 följande:

Denna lvinna har verkligen gjort allt för att förstöra våat förhållande... efter att han tog bort henne på fb  spred hon ett rykte ute på koloniområdet att min sambo hade gjort henne gravid bla....

Ja sån information hade ju varit bra att veta i trådstarten t ex. Vet du att man får helt olika svar utifrån vad man själv berättar...?
  • Anonym (Förvirrad)
    listudden skrev 2022-12-27 14:26:22 följande:

Så nej ag längtar inte efter våren... och min stuga .. vill knappt tänka på det.. att flytta ut ..Har nästan blivit rädd för denna kvinna som verkar kunna göra vad som helst för att förstöra andras förhållande.. hoppas att känslorna lagt sig så att jag kan se på min sambo  med andra ögon då .. och denna kvinna har ingenting med mig eller mitt liv att göra...

Du fattar nog inte riktigt vad felet är här. Det kommer alltid finnas idioter som den där kvinnan men problemet är ju din sambo! Han är vatten värd om du inte kan lita på honom. Och springa efter småflickor i hans ålder, han borde ju skämmas.
  • Anonym (Förvirrad)
    listudden skrev 2022-12-27 14:45:39 följande:

Ja någonstans vet jag ju det... känns bättre att skriva av sig och hade jag läst en sådan historia hade jag sagt ... du skulle ha dragit för länge sedan....vilket jag hoppas att jag kan göra snart... Det har pågått under så lång tid nu.. och jag kommer aldrig kunna vara ute i min stuga på samma sätt som förut...

Ja om du behöver en skjuts på vägen så kan du ju tänka på vad han gjort med lilldraken i poolen när han suttit och tittat in i hennes trädgård.... Eller senare, om det nu är så att han inte var ensam.
  • Anonym (Förvirrad)
    listudden skrev 2022-12-27 16:31:16 följande:

ja det lutar åt det hållet... min självkänsla har fått sig en rejäl knäck.. jag skäms över min sambos beteende och vågar knappt berätta för vänner och bekanta.. Jag skäms även ute på kolonin där jag förstår att det tisslas och tasslas bakom min rygg.. .. och jag vet inte vad hennes nästa drag blir från kvinnan.. eller vilka rykten hon har/kommer sprida om mig..  Jag får nog ge upp mitt paradis..

Gör det. Skaffa ett eget istället!
Svar på tråden kan inte läka efter min sambos svek