listudden skrev 2022-12-27 13:21:55 följande:
ok .. låt mig förklara sommaren 2021.. Hade grannarna de äldre bröderna skaffat en pool där det badades i.. speciellt den unga kvinnan.. så hon syftade på bada i pool... Och nej hennes son har aldrig varit i närheten av vårat område detta började sommaren 2020... har aldrig stt varken kvinnan eller sonen innan . det var när vi började umgås med grannarna till kvinnan.. Läs grannarna... inte kvinnan det var hon som sökte sig till min sambo och vårat umänge..
Har din sambo någonsin badat pool där någonsin? Det spelar väl för farao ingen roll om pojken aldrig varit där förut, det är ju så det är tills det inte är så, och nu ÄR det så att han har börjat besöka din sambo. Du påstår att han får umgås med pojken men ändå har du problem med det? Ja, självklart blir det så att när man börjar umgås mer med en annan grupp människor så gissa själv, då umgås man mer. Det är inte konstigt heller att man umgås med flera olika grannar på ett kolonilottsområde när det finns fler sociala i närheten.
Nej du ts, din sambo har INTE varit otrogen. Det går inte att säga om han, hon eller båda flörtar med den andra men det som är tydligt är att du är väldigt otrygg i dig själv och förstorar upp en hel del. Det gör att det blir svårt att ta situationen på allvar.
listudden skrev 2022-12-27 13:33:36 följande:
Denna lvinna har verkligen gjort allt för att förstöra våat förhållande... efter att han tog bort henne på fb spred hon ett rykte ute på koloniområdet att min sambo hade gjort henne gravid bla....
Ja sån information hade ju varit bra att veta i trådstarten t ex. Vet du att man får helt olika svar utifrån vad man själv berättar...?