• Anonym (.)

Ilsken ex/särbo

Bättre kanske ni har varannan vecka än att du ska förlita dig på underhåll för att få din budget att gå ihop. Det är fel väg.

• Anonym (.)
    Anonym (TS!) skrev 2022-12-21 15:21:05 följande:
    Han bor enbart i en tvåa, får inte plats med dem i den. Hävdar själv att han inte ens får plats med sin i den... Därför måste han göra plats för att ens ha en säng där, åt sig själv. Och står i våra skilsmässopapper att de ska bo hos mig, för deras bästa. 
    Bo med ett par barn i en tvåa är inget problem. Bästa för barnen är inte att bråka med den andre föräldern. Och ännu bättre är att inte skilja sig alls.
  • Anonym (.)
    Anonym (TS!) skrev 2022-12-21 15:45:09 följande:

Att inte skiljas och ändå må dåligt som förälder i förhållandet - är det sämsta barnen kan få uppleva, tänker jag. Och därför tog jag dessa steg från att vara gift med honom till att vilja bo själv med barnen. 

Att bo med 1-2 barn i det, visserligen hade det fungerat. Men inte med fyra barn.. Och inte så som han möblerat det nu (ett rum = kontor, det andra är ett slags lager / verktyg / hobby-rum). 

Trams, du hittar bara på så att det ska passa dina fantasier. Dina fantasier är inte verkligheten.
Svar på tråden Ilsken ex/särbo