• Anonym (Mia)

Ältar sönder

Misste min svärföräldrar tidigt o har 3 underbara barn. Maken har eget företag o vi har svårt att få ihop allt.
    Nu till mina föräldrar. Ända sedan min syster föddes har jag känt mig som den värdelösa. Pappa målade upp bilden av hur vacker hon var o jag vet jag grät mig till sömns o bara önskade att jag oxå ficl ligga u mammas o pappas säng. Hon var 7 år yngre men kände mig övergiven o värdelös. En liten tid när min syster vsr i tonåren o jag fick barn började pappa bry sig men sen fick hon barn o då spelas allt upp igen. Fast med barnen. Morfar kan inte gå på sonens fotboll flr kusinen spelar samma tid o nag ältar sönder. Vi skulle verkligen behöva dem. Min syster ha sin svärmor på samma område o hon båda passar barn o hälsar på dem. Jag är så bortvald o ändå slutar jag aldrig hoppas.

• Svar på tråden Ältar sönder
  • Anonym (Mia)

Jag blir bitter ledsen arg. De vor 4 mil bort o är verkligen aldrig här. Pensionärer precis o lägger all energi på min syster. Det gör så jävla ont. Vi är ensamma med dem men ännu ensamare utan dem. Har testat att bli sur det slutar med att pappa o min syster går ihop i säger att det inte är sant. Det tar för mycket energi av mig

• Anonym (Mia)

Det här habdlar inte om barnvakt en gång i månaden kanske inte barnvakt alls men en mormor o morfar som kommer o tittar på ett luciatåg, tar en fika o bara finns. Vi saknar barnens farmor o farfar o det gör ännu ondare att veta att allt bara fortsätter. Hos oss är det pappa som bestämmer vad mamma o han ska göra. Hon följer bara med o jag vet inte vad hon vill. 
    Har gått i psykodybamisk terapi men det hjälpte imte alls blev bara mer arg på akl orättvisa. Va gör man igonorera jag dem mår jag inte bra o umgås vi gör mig ledsen. Jag har berättat o de alltså min syster o pappa gaddar ihop sig det känner inte till detta. Har saknat dem tillfällen man verkligen behöver föräldrar.

Älta förstör för mig o för min familj men jag ligger vaken ältar o blir så deppig. Jag hade verkligen en dröm om att mina barn skulle få vara med den äldre generationen.

Svar på tråden Ältar sönder