Vem väljer du? Pojkvän eller Bästa vän!
Hej, vem skulle ni välja Pojkvän eller bästa vän.
Nu menar jag inte nån bekant eller så utan bästa vän.
Har ni lämnat era vänner för en pojkvän och ångrar du det eller ej?
Hej, vem skulle ni välja Pojkvän eller bästa vän.
Nu menar jag inte nån bekant eller så utan bästa vän.
Har ni lämnat era vänner för en pojkvän och ångrar du det eller ej?
Varför måste man välja?
Jag skulle välja bort den som tvingade mig välja, dvs skulle killen tvinga bort mig från min vän, hejdå med honom och tvärtom, hejdå med henne om hon försökte tvinga mig bort från honom.
Sedan som vuxen, när man har kanske hus, lån, barn, djur osv tillsammans så går givetvis partnern först, med det sagt att man inte glömmer sina vänner.
Men har man heltidsjobb och ett hem att sköta och barn och vill ha partid, så kan man omöjligt träffa sina vänner som en singel kan.
Men så kommer ju de flesta av ens vänner ha samma liv själva.
Sedan tänker jag att i det perfekta förhållandet är även ens partner ens bästa vän.
Så vida inget konstigt hänt så ska man kunna ha både en bästa vän och en pojkvän. Det bästa är att inte umgås hela tiden med sin pojkvän utan hitta en bra balans mellan egentid och pojkvän.
Beror ju på vem som är dum i huvudet.
Varför måste man välja?
Jag skulle välja bort den som tvingade mig välja, dvs skulle killen tvinga bort mig från min vän, hejdå med honom och tvärtom, hejdå med henne om hon försökte tvinga mig bort från honom.
Sedan som vuxen, när man har kanske hus, lån, barn, djur osv tillsammans så går givetvis partnern först, med det sagt att man inte glömmer sina vänner.
Men har man heltidsjobb och ett hem att sköta och barn och vill ha partid, så kan man omöjligt träffa sina vänner som en singel kan.
Men så kommer ju de flesta av ens vänner ha samma liv själva.
Sedan tänker jag att i det perfekta förhållandet är även ens partner ens bästa vän.
Absolut. Problemet var inte att hon ville prata om detta rent allmänt , utan att hon ringde om liknande saker mitt i natten , under arbetstid , sms:ade att det var jätteviktigt, jag måste genast ringa tillbaka osv.
Först trodde jag att någon har blivit sjuk , typ hennes barn.
Sen försökte hon malla på om vem snubben like-ade på Facebook/Instagram och hon blev jättesur när jag inte kunde / ville diskutera detta just då.
Absolut. Problemet var inte att hon ville prata om detta rent allmänt , utan att hon ringde om liknande saker mitt i natten , under arbetstid , sms:ade att det var jätteviktigt, jag måste genast ringa tillbaka osv.
Först trodde jag att någon har blivit sjuk , typ hennes barn.
Sen försökte hon malla på om vem snubben like-ade på Facebook/Instagram och hon blev jättesur när jag inte kunde / ville diskutera detta just då.