Inlägg från: Anonym (Har blivit kallad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Har blivit kallad)

Min sambos bästis vill ha barn, överväger insemination. Kan jag donera min sperma och befrukta henne genom samlag?

Har blivit kallad till faderskapstest med hot om polishämtning(!) med extremt otrevlig vårdpersonal som stirrade anklagande. Det sjukaste var att jag inte ens hade legat med den kvinnan, jag hade tidigare under en period vart väldigt kär i henne och ville hemskt gärna ligga med henne, och har onanerat och tänkt på just den kvinnan flera gånger, så tro mig jag hade kommit ihåg om jag hade legat med henne men ingen trodde på mig och jag var tvungen ändå. Vårdpersonalen ville inte ens lyssna på min förklaring heller om att test var bortkastat av vad jag beskrev ovan, försökte förklara på samma sätt. Givetvis var jag inte far till barnet men jag tvingades ändå till test och alla sa "nu hade du tur" osv. Vadå tur? Fanns ju inte en chans bara att hon sa det? Har noll med tur att göra jag har helt enkelt inte legat med henne! Men jag var ändå tvungen att testa mig och INTE EN JÄVEL tror eller trodde mig utan jag hade fortfarande tur. 

Svar på tråden Min sambos bästis vill ha barn, överväger insemination. Kan jag donera min sperma och befrukta henne genom samlag?