Med satsen i min mun…
Hur gör du?
Hur gör du?
Inga problem alls med satsen i munnen men fixar inte att svälja. Har svårt för vissa konsistenser och sperma tillhör definitivt en sådan konsistens.
brukar ändå alltid ha papper vid sängen. Spottar ut i det eller om man är i duschen är det ju bara att öppna munnen och spotta där.
även om vissa tycker det är sexigare att svälja än att spotta så tror jag de flesta tycker spotta är bättre än att kräkas :)
Inga problem alls med satsen i munnen men fixar inte att svälja. Har svårt för vissa konsistenser och sperma tillhör definitivt en sådan konsistens.
brukar ändå alltid ha papper vid sängen. Spottar ut i det eller om man är i duschen är det ju bara att öppna munnen och spotta där.
även om vissa tycker det är sexigare att svälja än att spotta så tror jag de flesta tycker spotta är bättre än att kräkas :)
Skulle definitivt svälja varenda droppe.
Skulle definitivt svälja varenda droppe.
Vinkar tillbaka
Personligen gillar jag smaken av sperma, inte så mycket för att det smakar gott som att det är upphetsande i stunden och att spotta ut det är avtändande både för mig och min partner. Att svälja är att visa att man åtrår sin partner och hans kropp. Jag förstår inte heller varför just sväljandet är ett problem, om man är ok med att ta sperman i munnen så är det gjort på ett ögonblick att svälja och smaken är kvar i munnen oavsett om man sväljer eller spottar ut? Sen kan det ibland smaka mindre gott, om han druckit mycket kaffe eller så, men i stundens hetta spelar det ingen större roll.
Vad du gör med satsen i din mun avgör du själv, konstig trådatart.