• Jim84

Med satsen i min mun…

Hur gör du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Med satsen i min mun…
  • Anonym (Spottar ut)

Inga problem alls med satsen i munnen men fixar inte att svälja. Har svårt för vissa konsistenser och sperma tillhör definitivt en sådan konsistens.

brukar ändå alltid ha papper vid sängen. Spottar ut i det eller om man är i duschen är det ju bara att öppna munnen och spotta där.

även om vissa tycker det är sexigare att svälja än att spotta så tror jag de flesta tycker spotta är bättre än att kräkas :)

• Anonym (Sprutarvgärna)
    Anonym (Spottar ut) skrev 2022-12-05 22:16:15 följande:

Inga problem alls med satsen i munnen men fixar inte att svälja. Har svårt för vissa konsistenser och sperma tillhör definitivt en sådan konsistens.

brukar ändå alltid ha papper vid sängen. Spottar ut i det eller om man är i duschen är det ju bara att öppna munnen och spotta där.

även om vissa tycker det är sexigare att svälja än att spotta så tror jag de flesta tycker spotta är bättre än att kräkas :)

Ja det är jätteskönt att få spruta sperma i munnen på en kvinna,sexigare  att sen se det rinna ur munnen, gärna över kuken igen och så börja säga lite till:)
  • Anonym (N1)

Skulle definitivt svälja varenda droppe. 

• Jim84
    Anonym (Spottar ut) skrev 2022-12-05 22:16:15 följande:

Haha, jag tror du gör en korrekt bedömning.
  • Anonym (Sprutarvgärna)
    Anonym (N1) skrev 2022-12-06 12:32:27 följande:

Skulle definitivt svälja varenda droppe. 

Har bara varit med 2 kvinnor som sväljer satsen,otroligt upphetsande att få tömma i munnen,brukar komma ungefär dubbelt så mycket då i jämförelse med att tex spruta på brösten eller på fittan.
  • Anonym (Rem)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-12-05 21:41:08 följande:
    Man kan ju kalla sig man ........
    Män suger inte kuk-
    Har verkligen inget emot bögar men .... män är de ju inte!
    Hej 1900-talet.
  • Purple Haze of Sweden
    Jim84 skrev 2022-12-01 08:39:12 följande:
    Alla? Hur många har du varit med?
    Jag kan uttrycka det som så att personligen är jag ingen större anhängare av att bli avsugen. Men "kan" kvinnan sin sak och utryckligen ber mig spruta i munnen på dom så gör jag det. Säger de däremot uttrycklingen att de INTE önskar ett munsprut så kan jag bara spruta rakt ut i luften eller var fan som helst. Who fucking cares?

TS fråga var ju inte ställd utifrån vad JAG GILLAR... utan utifrån VAD KVINNAN GILLAR. Och jag svarade bara på min syn på saken som man utifrån de kvinnor jag varit med.
  • Anonym (Bs man)

Personligen gillar jag smaken av sperma, inte så mycket för att det smakar gott som att det är upphetsande i stunden och att spotta ut det är avtändande både för mig och min partner. Att svälja är att visa att man åtrår sin partner och hans kropp. Jag förstår inte heller varför just sväljandet är ett problem, om man är ok med att ta sperman i munnen så är det gjort på ett ögonblick att svälja och smaken är kvar i munnen oavsett om man sväljer eller spottar ut? Sen kan det ibland smaka mindre gott, om han druckit mycket kaffe eller så, men i stundens hetta spelar det ingen större roll.

• Anonym (Mman)

Vad du gör med satsen i din mun avgör du själv, konstig trådatart. 

Svar på tråden Med satsen i min mun…