Med satsen i min mun…
Hur gör du?
Hur gör du?
Inte aktuellt.
Att det är skönast att komma i munnen fattar nog de flesta. Generellt tycker jag att en avsugning som avslutas i munnen ger mer intensiva orgasmer än t ex vaginalt sex, med trycket som skapas och läpparnas och tungans rörelser.
Utöver detta kanske en del tror att det inte är någon större skillnad på att svälja och spotta. Inget kunde vara fel, åtminstone i min bok. Om jag vet att hon som suger egentligen inte vill ha satsen i sin mun så påverkar det mig under akten. Om jag vet att hon tvärtom vill ha den där så kommer jag att slappna av mer, dvs uppgå mer i njutningen.
Orgasmögonblicket är förvisso detsamma, men utöver den akt som leder fram till detta så har spotta/svälj relevans efter orgasmen också; dels hur hon hanterar sperman men också eventuell vetskap om hur hon kommer att göra (den mentala biten).
För någon som inte vill svälja skapas ju ett akut problem som sammanfaller med min orgasm. Hon kanske måste springa in på toaletten och spotta och skölja munnen, medan jag ligger kvar i sängen. Efteråt är hon kanske helt ?off?. Jämfört med någon som njuter av att svälja och fortsätter att suga, kyssa och slicka efter orgasmen. Som är ännu kåtare och vill ha mer sex.
Sväljer gärna men gillar också när det rinner ur munnen, droppar ner på kroppen, rinner lite på hakan/halsen. Sen känns det så sexigt att samla upp det med firngrarna och slicka i sig det igen och sedan svälja
Slöseri att hon sväljer, man vill ju se henne dregla runt med det och spotta ut det över sina bröst.
Som vanligt vid denna typ av trådar RIKTAD till kvinnor så är majoriteten som svarar män.
Märkligt beteende.
Som vanligt vid denna typ av trådar RIKTAD till kvinnor så är majoriteten som svarar män.
Märkligt beteende.
Min sambo hon spottar ut satsen när hon tagit den i munnen. Tycker inte det är någon stor grej, tidigare fick jag inte komma alls i hennes mun så det är ett framsteg.
Vi snuskpratade häromdagen att hon sög av en annan man och då frågade jag henne om hon skulle spotta ut eller svälja när han sprutade - hon sa att hon skulle svälja allt! Det gjorde mig tänd som attans..