Inlägg från: Anonym (Mman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mman)

Förbjuda moppe

Enkelt, säg nej! 

• Anonym (Mman)
    Anonym (J) skrev 2022-11-09 17:42:34 följande:

Nej, det är inte DET som är vårt skäl, tagga ner.

Tagga ner själv, du had fått svar! 
  • Anonym (Mman)
    Kockobello skrev 2022-11-09 18:01:55 följande:

Varför får hon inte ha moped? Det är bra så de inte stagnerar i utvecklingen.

I vilken utveckling? Språket? Matematiken? Fysisk träning? 
    Det var nog det dummaste jag läst i tråden faktiskt....
  • Anonym (Mman)
    KyligSynaps skrev 2022-11-09 20:29:11 följande:

Att inte vilja att ens dotter ska ha en trevlig och rolig moped sommar, kan somliga uppfatta som rätt weird. 

Moped sommar? 
    Eller cykel vår? 
    Eller.....
    Du uppfattas som rätt wierd pga dina inlägg i tråden. 
  • Anonym (Mman)
    KyligSynaps skrev 2022-11-09 21:36:02 följande:
    Så våldsam. Det kanske bara är så att ni ville känna lite makt över er egen dotter?

Faktiskt den mest urusla ursäkt till o bli våldsam jag har sett på hela familjeliv faktiskt... 
    Du verkar lite stressad, lite...ängslig? 
    Jag har ingen dotter faktiskt, tror du avstannat lite i läsutvecklingen. Hur var det nu, hade du själv moppe eller...? 
  • Anonym (Mman)
    KyligSynaps skrev 2022-11-09 21:37:41 följande:
    Jasså du. Om jag uppfattas som weird. Varför uppfattas du då som så otroligt jävla sur? 
    Tror att du uppfattar mig så för att du inte får medhåll, du blir nog lite osäker därav din tolkning. 
  • Anonym (Mman)
    KyligSynaps skrev 2022-11-09 21:42:25 följande:
    Och jag tror att du ljuger, i ett försök att försöka dölja ett extremt kontrollbehov.

Är du en sån där låtsaspappa som måste hoppa in och leka manligast inför alla kvinnans egna barn?
    Du läser mig som en öppen bok, akta så att jag inte kontrollerar även dina...
  • Anonym (Mman)
    Kockobello skrev 2022-11-09 21:50:02 följande:
    Att ta ansvar. Att ha frihet. Att lära sig tekniskt om mopeden. Att se vad bensin kostar. Att lära sig trafikregler. Att utöka sitt sociala umgänge. Att se saker efter vägen. Att växa i sig själv. 

Och så vidare.
    Att mecka med mopeden är vad man missar av allt du rabblar upp, detta kan till viss del ersättas med att man lär sig mecka med cykel. 
Svar på tråden Förbjuda moppe