• EpicF

Clearblue visar fel antal v, ge mig hopp!

Fast varför tar man om grav.tester när man reda fått positivt? Finns ingen anledning till det utam det skapar enbart en enorm oro och stress. 

• EpicF
    Anonym (Ts) skrev 2022-11-08 18:41:39 följande:

...och dum som jag är tog jag ett till sticktest som var svagare igen. 

Ska boka in ett VUL så fort det går och få bättre svar, just nu varierar alla tester hejvilt. Bröt upp ett av cb-testen med som inte såg sådär ?alla streck lika starka? ut som jag sett att folks ser ut när de närmar sig 3+.

Så nu sjönk hoppet igen.

Om dubsia hålla på att testa ska du ta testerna vid samma tid, när du haft urinen i blåsan under samma tid varje dag, inte druktit vatten. Då kan du göra en jämförelse. 
  • EpicF
    Anonym (Ts) skrev 2022-11-09 08:10:54 följande:

Fick rosa flytningar nu. så det här är nog kört.

Varför skulle det vara det? Sluta att vara negativ. Vi är många som fått blödningar och rosa flytningar genom graviditeten utan att få missfall. 
  • EpicF
    Anonym (Ts) skrev 2022-11-09 09:25:13 följande:
    Fast nu blöder jag ju idag. Lite bara än så länge, men ändå.
    Det behöver inte betyda någonting annat en en vanligt ofarlig mellanblödning. 
  • EpicF
    Anonym (Ts) skrev 2022-11-09 12:38:53 följande:

Det är ju dock pga min ålder högst sannolikt. 

Jag vill så djupt, djupt få ett syskon till mitt barn. Det är mitt enda fokus nästan i livet känns det som ibland. 

Nej, det behöver absolut inte vara kopplat till ålder. Vissa kvinnor har tyvärr högre benägenhet för att få missfall oavsett ålder. 

Har själv gått igenom fem missfall mellan 22-30 år så jag vet hur det känns. 
Svar på tråden Clearblue visar fel antal v, ge mig hopp!