-
Just det! 😊 Låter härligt med sådana bilderAnonym (Anonym sex) skrev 2022-11-04 16:44:25 följande:Kan ju vara en nakenbild där man ser hela mannens kropp, inte bara en bild på snoppen.
-
Ja, jag gillar sådana killar som du som bjuder på sig själva med härliga bilder. Dic picks aningen mer osäkert.Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-11-04 18:26:20 följande:Ja. Såna bilder har jag skickat till kvinnor i många år nu.
-
Blev lite nyfiken på dina bilder. Tar du dina på stränder, i badrum eller i fotostudio?Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-11-04 18:26:20 följande:Ja. Såna bilder har jag skickat till kvinnor i många år nu.
-
Ja, om jag vore i dejtingbranschen kunde jag uppskatta bilder av någon jag är intresserad av. Precis som föregående skribent vill jag fantasi stimulerande foton, men inte exakt intima dic pics av mannen. Men vill om någon visa upp en sommarbild på sig, poserande lättklädd på saltstänkta klippor, så har jag inget emot det.
Tror heller inte man ska chatta eller mejla alltför långvarigt med någon utan ett möte IRL. Utan en inre bild av vem man kommunicerar med eller utväxlar sina innersta känslor tillsammans med. Mötet kan bli en liten överraskning. Positivt oxå såklart. Klickar personkemi osv. Allt är nämligen inte yta.
-
Syftade på Anonym (L) inlägget.
Är nämligen inte en sådan ego girl som (KyligSynaps). Thi,hi,hi. 😊 En attityd att anamma? hi,hi.
-
Är du inte orolig att missa ex vis (Linda) som prompt inte vill ha närbilderna, hur väl utrustad du än är?KyligSynaps skrev 2022-11-07 12:05:53 följande:För dom jag brukar skicka dom till, brukar dregla när jag gjort det.
So the way i see it, it's kinda of a you problem. -
Jaha. Ta ansvar själv då om du missar en riktig pingla till tjej.KyligSynaps skrev 2022-11-07 14:25:43 följande:Haha nä. Jag gillar dom som säger att de blir dregliga :P