• Anonym (Anonym sex)

Uppskattar du att få nakenbilder?

Uppskattar du att få nakenbilder/sexiga bilder av någon du är intresserad av (alltså inte en befintlig partner eller någon random)?

Är intresserad av att se om svaren skiljer sig åt mellan män och kvinnor.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Uppskattar du att få nakenbilder?
  • Anonym (Matilda)

Vid ömsesidig attraktion kan det vara hett om man vet att det faktiskt kommer bli något av det. 

• Anonym (Nej)

Nej, aldrig! Oavsett hur tänd jag är på killen så vill jag inte ha dick pics!

• Gaskarl

Jag svarade ja, men uppskattar mer om det inte är helnaket, jag tycker inte en nakenbild säger så mycket. Hellre då en bild med lite halvnaket, lite läckra underkläder. 

• Anonym (Hello)
    Anonym (Nej) skrev 2022-11-04 16:18:26 följande:

Det stod nakenbilder/sexiga bilder, dick pics är IQ befriat,  men övrigt sexiga bilder borde väl vara uppskattat? Behöver ju inte ens vara naket!
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Hello) skrev 2022-11-04 16:25:58 följande:
    Det stod nakenbilder/sexiga bilder, dick pics är IQ befriat,  men övrigt sexiga bilder borde väl vara uppskattat? Behöver ju inte ens vara naket!
    Naken tolkar jag som naken, där ingår k*ken, så nej tack. Sexiga bilder är något annat och ja, det kan vara uppskattat.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Hello) skrev 2022-11-04 16:25:58 följande:
    Och med sexiga bilder menar jag då inte bara att man inte ser könet, jag vill inte ha stjärtbilder och liknande heller, tänder öht inte på sånt.
  • Anonym (Hello)
    Anonym (Nej) skrev 2022-11-04 16:28:07 följande:
    Naken tolkar jag som naken, där ingår k*ken, så nej tack. Sexiga bilder är något annat och ja, det kan vara uppskattat.
    Så läs ts inlägg igen då... Men jag förstår dig angående det!
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Hello) skrev 2022-11-04 16:30:28 följande:
    Så läs ts inlägg igen då... Men jag förstår dig angående det!
    Det finns väl inte så mycket att läsa? "Nakenbilder/sexiga bilder" som om det vore samma sak, då är mitt svar ett rungande nej.
  • Anonym (Anonym sex)
    Anonym (Nej) skrev 2022-11-04 16:18:26 följande:

Måste ju inte vara just dick pics.
  • Anonym (Anonym sex)
    Anonym (Nej) skrev 2022-11-04 16:31:41 följande:
    Det finns väl inte så mycket att läsa? "Nakenbilder/sexiga bilder" som om det vore samma sak, då är mitt svar ett rungande nej.
    Kan ju vara en nakenbild där man ser hela mannens kropp, inte bara en bild på snoppen. 
Svar på tråden Uppskattar du att få nakenbilder?