Uppskattar du att få nakenbilder?
Uppskattar du att få nakenbilder/sexiga bilder av någon du är intresserad av (alltså inte en befintlig partner eller någon random)?
Är intresserad av att se om svaren skiljer sig åt mellan män och kvinnor.
Uppskattar du att få nakenbilder/sexiga bilder av någon du är intresserad av (alltså inte en befintlig partner eller någon random)?
Är intresserad av att se om svaren skiljer sig åt mellan män och kvinnor.
Ja, om jag vore i dejtingbranschen kunde jag uppskatta bilder av någon jag är intresserad av. Precis som föregående skribent vill jag fantasi stimulerande foton, men inte exakt intima dic pics av mannen. Men vill om någon visa upp en sommarbild på sig, poserande lättklädd på saltstänkta klippor, så har jag inget emot det.
Tror heller inte man ska chatta eller mejla alltför långvarigt med någon utan ett möte IRL. Utan en inre bild av vem man kommunicerar med eller utväxlar sina innersta känslor tillsammans med. Mötet kan bli en liten överraskning. Positivt oxå såklart. Klickar personkemi osv. Allt är nämligen inte yta.
Syftade på Anonym (L) inlägget.
Är nämligen inte en sådan ego girl som (KyligSynaps). Thi,hi,hi. 😊 En attityd att anamma? hi,hi.
Det viktiga är väl att det existerar en kommunikation mellan de som skriver INNAN man skickar en sån bild? Då finns väl inget problem.
Fick jag utan förvarning sådana bilder skulle jag bli avskräckt. Alldeles för billigt.
Bara om kommunikationen gått i den riktningen. Nog kan jag vara nyfiken på hur hans k*k ser ut och byter gärna några bilder innan vi träffas. Men att få dick pic oförberedd blir oftast heelt fel.
Bara om kommunikationen gått i den riktningen. Nog kan jag vara nyfiken på hur hans k*k ser ut och byter gärna några bilder innan vi träffas. Men att få dick pic oförberedd blir oftast heelt fel.
Nej aldrig, skulle tro att personen som skickade bilden inte hade alla hästar hemma och ta avstånd direk.
Kan inte svara eftersom jag själv bara är sexuellt och kroppsligt intresserad av min partner; och då vill jag bara ha nakenbilder av honom. Men, då var jag tydligen inte välkommen att rösta. :-/