• Piah91

Mer flytningar, gravid?

Hej!

För mig var det tvärtom, jag hade typ inga flytningar innan BIM nu när jag är gravid. Innan mens brukar jag få vita rinniga flytningar, rätt mycket. Så om du vanligtvis inte har mycket flytningar innan mens, så kanske du är gravid 😊 Men flytningar är svårt, däremot tyckte jag mina var kletiga och vita nu som gravid, och inte rinniga.

Lycka till! 😊

• Piah91
    PrettyTiedUp skrev 2022-11-04 05:23:31 följande:

Tack för ditt svar, Piah91! 

Så lite så. Om det är något som skiljer cykeln från andra, alltså något symtom så tänker jag att det kan vara något. Mina starkaste symtom även innan bim, var extrem kissnödighet och uppsvullen mage (+livmoder) det brukar jag inte ha, och då visste jag typ 😊
  • Piah91
    PrettyTiedUp skrev 2022-11-05 10:10:55 följande:

Mina flytningar försvann igår, dagen efter jag skrev inlägget :( 
    Var säkert bisolvonet som ökade mina flytningar. 

Jag skulle inte stirra mig blind på flytningarna. Har du några andra symtom? 😊 När har du BIM? 😊
  • Piah91
    PrettyTiedUp skrev 2022-11-05 11:16:27 följande:

Piah91; inga andra symptom alls. Känns något i livmodern bara men det brukar det göra mellan ÄL och bim. Jag hoppas ändå. Bim på måndag eller fredag, har en lutealfas på mellan 10-14 dagar. 

Okej 😊 När har du tänkt testa? Har du barn sen innan? 😊
  • Piah91
    PrettyTiedUp skrev 2022-11-05 13:02:38 följande:

Jag har testat sen ÄL+6, har inga barn sen innan.

Okej, så jobbigt att försöka och försöka och inget händer :/ Du får testa om några dagar och se, uppdatera gärna 😊
  • Piah91
    PrettyTiedUp skrev 2022-11-05 15:22:59 följande:

Ja det är jättejobbigt, väldigt påfrestande. Absolut, jag ska uppdatera hur det går.

Ni har inte tänkt på att söka hjälp för att se vad det kan bero på? 😊 
Svar på tråden Mer flytningar, gravid?