StudierKemi skrev 2022-11-11 09:54:36 följande:
Jag är 30 år och jag väger som en 13 åring typ (jag är en kort kvinna på 162 cm), men jag tar hand om mig och jag är därför av den anledningen attraktiv. Det finns inget attraktivt med att bara sitta stilla på arslet och ruttna och inte vårda sin kropp, och man blir inte automatiskt en loser som lever på chips, bara för att man fött barn. Tvärtom, de som har barn äter nyttigare säger forskning för att de har ungar som måste äta nyttigt också. Det är jättetråkigt för mig att höra att "om man är en mamma är man mullig och oattraktiv", det är verkligen osanningar. Titta på våg-bilden! Här är en som kämpar, tänker, planerar bra och är smal (trots att hon är mamma).
Finns det någon här inne som inte fött barn som har BMI 18.5 eller så? Eller är det bara jag härinne som har det, trots att jag redan fött barn? Skriv gärna och uttryck dig om så är fallet. Ingenting kommer gratis här i livet. Jag är självständig, en fighter, jag har ambitioner och livserfarenhet, och många singelkvinnor har inte den kunskapen och ambitionen som jag. Det ligger i personligheten, inte i detta om man är en mamma eller barnlös kvinna.
Oj, jag visste inte att detta hade utvecklats till en tråd där mammor (kvinnor som fött barn) ska tävla om lågt bmi och i personliga styrkor:D
Du är inte på en anställningsintervju för
slimmademorsorvillhasex.com nu; D
Du kan handla på barnavdelningen, det kan ju vara riktigt roligt och gulligt: ) Det kommer tyvärr jag aldrig kunna, är för lång. Lite avis blir jag.
Går det att hitta bra kläder på barn?
Är heller ingen bedrift att ha lågt bmi. Det är en bedrift att leva hälsosamt, ja. Men lågt bmi kan du få genom att bli ätstörd (icke attraktivt och fruktansvärt ohälsosamt) eller ta droger (icke attraktivt och fruktansvärt ohälsosamt) som tar ner aptiten.
Eller är ätstörda och drogbrukare automatiskt diskvalificerade från tävlingen?