Inlägg från: trefaldigmästareikärlek |Visa alla inlägg
  • trefaldigmästareikärlek

BIM December 2022

Hahaha ja den lever verkligen ett eget liv 😂😂
    Jo jag har haft någon typ av flunsa så det går nog inte att utläsa särskilt mkt från denna månads kurva 🥴
    Din temp ser ju fin ut foodie, hade du också bim imorgon? Känningar? 

En fråga!
    Ni som har "spottings" innan mensen, dvs rosa flytningar exvis, när ifrån börjar ni räkna mensen? Är det från dagen då de rosa flytningarna börjar eller första dagen med blod? 

Bim idag och jag är så spänd, det har molat till och från i några dagar.
    Vet inte om jag ska ta ett gravtest eller helt enkelt invänta mensen 😬
    Drömde inatt att jag fick ett SÅ tydligt plus, inte så konstigt ifs då detta är det enda man tänker på 🥴

Negativt test idag på bim, så jag antar att det bara är att sikta på nästa månad 😊
    Har tröstköpt salami och ostar samt lite glögg som vi ska mumsa på ikväll. Tror att största felet vi gör är att vi slutar ligga på äl-dagen, eller dagen efter, kan ju vara så enkelt att ägget släpper senare för varje månad då min cykel verkar förskjutas lite varje gång 😊

Hannis: haha ja det är väl en tröst i allt elände. Dock är min sambo en "låg-testosteronare" skulle jag tro och känner sällan behov av att ligga, så jag får lixom ta initiativet ständigt 😂😂

Foodie: håller tummarna superhårt att tant röd håller sig borta 😊😊

Hannis när hade du Bim?
    Foodie fortsätt hålla hoppet uppe, det gör du rätt i ❤️

Jag är på bim +1 och ingen mensvärk eller ömma bröst, dock hade jag oro/hjärtklappning igår vilket brukar vara mitt tydligaste pms-symtom, inge en tillstymmelse av färgad flytning eller något sånt. Moler lite i magen till och från, men mest ont i ligamenten. Hoppet är ju det sista som lämnar en så det är bara vänta och se 👀

Foodie verkligen, har tilltagande pms idag, sur som ett bi men ingenting mer, molvärken är kvar dock. Brukar inte gå över bim, förra månaden fick jag rosa flytningar två dagar innan bim men började blöda på riktigt på bim +2,denna gång är det inte en tillstymmelse av förändrade flytningar.. 
    Så less på kroppen, vill bara att det ska komma en mens eller att jag plussar så man slipper fundera. 

Här har inte mensen kommit än, bim +2... Testat på nytt till helgen om den ej kommit. Är så frustrerad, vill bara ha svar nu 😑
    Foodie hur går det för dig?? 🤗🤗

Svar på tråden BIM December 2022