Inlägg från: trefaldigmästareikärlek |Visa alla inlägg
  • trefaldigmästareikärlek

BIM December 2022

Haha verkligen!! 😂 Ja men då så, då är det fin tur nu 🤪🥴👀

En fråga om fertila flytningar! Jag har senaste månaderna inte haft dessa äggvite-flytningar vad jag märkt av. Endast vattniga/sparsamma innan äl. Idag hade jag typ gryniga/klistriga (tänk er typ kokt äggvita 😂) som jag aldrig haft tidigare. Såg typ ut som att jag håller på att trasas sönder inuti... 😂 Har jag skavsår eller är det ngt annat? Luktar som de ska åt minstone, el väldigt luktfria tom. 

Godkväll i tråden 😊
    Ikväll är jag förvirrad, var bombis på att min äl var för ca en v sedan. Haft gryniga flytningar efter det och idag fick jag mitt i allt en trådig flytning (?) 
    Har jag äl igen, senare än jag trott eller är det ett tidigt gravsymtom?
    Hjääälp

Babyshark exakt samma för mig, det var en trådig flytning i förrgår samt en liten idag, dessa blandat med filmjölk-flytningar. Sjukt förvirrande allt detta. Hade en temp höjning till 38.0 dagen efter det jag trodde var äl, ökad sexlust var väl det främsta men också lite äl"smärtor" runt äggledare. 
    Bekräftade dock inte med ältest så det är mer känsla jag gått på 😂
    Idag har jag åkt på förkylning och ont i kroppen vilket kommer störa ut tempningen 😭
    Ja men det är väl bara köra på i helgen med och hoppas på det bästa 👏

Babyshark: Samtidigt så molar det lite runt vänster äggstock idag.. Haha alltså blir knäpp på detta. 
    Sambon sa igår "jag trodde aldrig det skulle vara så här svårt att få till en unge, man har ju alltid fått höra att man knappt ska sätta in den utan skydd för då blir man pappa" 😂

Ja men eller hur, så mycket vab/sjukdagar som jag haft denna månad har jag aldrig varit med om 😂😂

Men det är fortfarande några dagar kvar, ge inte upp hoppet 👏👏😊
    Vänta några dagar och se om mensen dyker upp 🥰

Åh ettfrö!! Önskar dig stort lycka till 😍😍

Själv har jag åkte på flunsan eller något, ont i skelettet och lite snuvig ingen feber dock tack och lov 🥴

Förlåt om jag frågar, du behöver inte svara om du inte vill. 
    Försöker du bli gravid på egen hand eller hur ser din situation ut?

Nä det är bara flunsan. Vansinnigt irriterande absolut det sista jag önskade just nu 😂
    Som krydda på moset har jag fått svamp (?) eller bara lätt irriterad fiffi. Så min förhoppning om att ligga denna helg är bara glömma 🥴

Jag tycker mig ana ett svagt svagt streck barbrastreisand, men om du tidigare fått spök så förstår jag att du håller förväntningarna låga. 
    Jag tog ett jag med, så blankt det vara kan bli. Äl +8.
    Fattar inte hur jag ens kunde få för mig att testa 😂
    Jaja nya tag om någon dag idag och se om denna månad blir vår månad. 

Svar på tråden BIM December 2022