BIM December 2022
Stort grattis och lycka till! ❤️
Stort grattis och lycka till! ❤️
Stort stort grattis! 😍
Känner igen mig i de ni skrev om besattheten där uppe. Känns ?skönt? att det inte bara drabbar mig. Jag är inne på dagarna runt äl och jag är redan stressad. Stressad över att inte ha äl och stressad över att det inte blir något.
Jag är så glad över er alla som plussat och jag önskar alla så stort lycka till. Jag hoppas att det är allas tur här nu ❤️
Freja: jag skäms över att känna så samtidigt som jag kan sitta och peppa andra som känner likadant. Men att peppa mig själv går inte. Vi har en dotter sen tidigare och jag var då en av dom som blev gravid På första försöket. Jag vet att det är osannolikt liksom men de gör att denna gången kommer spökena direkt.
vad gäller alkohol osv så kör jag på som vanligt. Hur nu de låter! haha. Men jag tänker såhär: jag tar gravtest så pass tidigt och då slutar jag direkt ju isf. Skulle jag ha råkat dricka någon öl eller ngt glas vin innan dess så tänker jag att det inte är hela världen. Min Bekant som är barnmorska säger att när det kommer till chèvre och sånt så är risken så minimal att det är typ osannolikt att bli sjuk av bakterien.
Swave: ja det känns ju väldigt ljust. Och konstigt att de blev så på två. annars hade man ju tänkt att det bara var ngt fel på just den stickan. jag hade nog inte vågat lita på dom Utan köpt nya. Men kanske prova båda bara för att se om det blir ännu mörkare när du väl har äl?
Swave: bra ide! uppdatera gärna vad dom säger :) tycker själv det är ganska svårt med dom här testerna. vill inte missa men vill heller inte känna stress över att testa och testa varje gång jag kissar 😅 hur brukar du göra när det närmar sig en ökning? Testa en gång per dag fortsatt eller två? Eller fler?
Gjorde ett nytt ÄL-test idag och nu verkar det ändå vara ett helt okej kontrollstreck, så vet inte om det var fel på de två första.
Ja det ser ju ut mer normalt ut! Helt klart. jag tog ett precis och fick de här. Äntligen något positivt då jag varit osäker på om jag ens haft äl innan då min mens varit så konstig och då jag haft hormonell obalans osv. Såhär såg de ut precis nu.🙏🏽
Härligt!! Då är det bara köra på och hålla tummarna!!