Inlägg från: Önskarsyskon2023 |Visa alla inlägg
  • Önskarsyskon2023

BIM December 2022

Babyshark: kanske var det exakt dom orden jag behövde höra. Ibland stirrar jag mig blind på saker och ting. Därför ska jag nog egentligen hålla mig borta från sånt som temp. för som du säger har jag en dotter som väcker mig lite då och då och mina tester stegrade ju rätt rejält där innan dom tog slut. Så kanske bara ska hålla tummarna för dom sakerna istället. Tack snälla du! ❤️

• Önskarsyskon2023

Hej tjejer. 

jag fick en temphöjning idag. men jag förstår inte riktigt den här mätningen på fertility friend. Någon som kan hjälpa? Vi har inte haft sen sen 15 pga urinvägsinfektion. Men vad betyder allt de här? (På bilden) de gröna? Den röda markeringen? Tolkar det som att det är ägglossning? Men dpo ligger ju långt efter? 

• Önskarsyskon2023

Nästanheltanonym: tack för svar! Jag har inte haft feber under urinvägsinfektionen. jag har uvi ganska ofta men får inte alltid feber. Och med det har jag inte tagit några febernedsättande. Men det kanske kan ställa till det ändå. Döremot har jag ju en ettåring som inte alltid låter mig sova så jag har en sammanhållande period av sömn sådär superlänge. Och jag har inte alltid lyckats ta tempen innan jag gått upp. Så tänker eventuellt sluta tempa efter denna period. men har inte kunnat låta bli nu riktigt. men du tänker alltså att jag kan ha haft äl den 14e. Det vore ju toppen isf för då finns det en liten chans ändå att de tar sig denna månad! 🙌🏽  blev bara så osäker på alla markeringar och framförallt sen där DPO.

• Önskarsyskon2023

Går inte bra för mig heller. Fick en stegring på ältest och den 14e (sista testet jag hade hemma) var det väldigt starkt så tänkte att jag struntqr i att köpa fler för det är i närheten. Sen fick jag då uvi och sex uteblev. Flera av er har redan läst mina problem med temp med oregelbunden sovtid pga barn osv. (Ingen feber med uvi). Men fick en stegring nu i slutet som ni kan se. Fertility friend säger en sak, Premom en annan. pch äl-test visade ju som den visade. jag bara väntar på mensen och vågar inte hoppas på någonting. ändå hoppad jag såklart så otroligt mycket, precis som alla ni andra. 
  • Önskarsyskon2023

Sanlin90: ja jag tycker också de. Tyvärr. För då är de kört om jag inte har en väldig tur att spermier stannat kvar länge. Men de tror jag inte. Men då ska jag ha en cykel på 34 dagar. Och så länge har jag aldrig. Har haft väldigt pt andra hållet istället. Alltså allt mellan 17-29.

• Önskarsyskon2023

Sanlin90: tycker det ser ut som att du har ägglossning nu? 

anonym: du kan bara känna efter det själv. vad du orkar och pallar med. Din kropp verkar klara det iaf ❤️

jag har nog gett upp hoppet om plus denna gång. Apparna säger olika. En säger bim imorgon och en säger 5/12. (och stämmer det har vi absolut inte prickat in äl). Test blankare än blankast. Tredje månaden och jag är så jäkla trött på oregelbunden mens redan. skäms över att jag blir stressad och tänker så mkt på de. 

• Önskarsyskon2023

Enligt fertilityfriend har jag bim imorgon efter tempning idag. (Flyttades fram idag på morgonen, bim va egentligen idag). har bestämt att tempning nog inte funkar för mig av olika anledningar. Enligt premom har jag bim 5/12. Ingen men eller känningar av mens överhuvudtaget. senaste mens 1/11. Test idag var blankt men anar en skugga i nedrekant. Fattar att det är inbillning och blir galen på mig själv. Önskar bara att mensen kom så vi kan börja om. 

• Önskarsyskon2023

Foodie: jag har haft väldigt oregelbunden mens de senaste så för tre månader sen nu slutade jag med p-piller för blödde typ hela tiden. Men skulle säga att den kortare cykeln stämmer bäst om Jag tänker på hur det alltid har varit. när jag inte ätit p-piller förut alltså. Men nu har de varit allt från 17-30 dagar. Men aldrig så långt som premom nu räknar ut. då skulle jag ha en cykel på 34 dagar isf. Blir halvdepp me av att testa. Men kan heller inte låta bli

• Önskarsyskon2023

Negativt gravtest igår. Idag mpr jag så jäkla illa så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Exakt på samma sätt som när jag väntade dottern. och tempen vet jag inte va den håller på med. Höjning idag när mensen borde vara runt hörnet. ska den inte fortsätta nedåt eller gör den så innan mens?
  • Önskarsyskon2023

Jag fick mensen efter mitt inlägg imorse. så lägger in mig på nytt. önskar er alla ett stort lycka till! ❤️

jag har en basaltemp men har en ettåring som inte låter mig sova allt så regelbundet så det kan ställa till det har jag förstått. Så denna månad hoppar jag tempen. 

1/12 Swave - 4:e försöket
    1/12 Guldkvinnan - 3:e försöket, första barnet
    1/12 jordgubbsfelle - 5e försöket, första barnet
    2/12 Loulou92 - 2:a försöket efter missfall
    3/12 Marie8989 - 1:a försöket, fjärde barnet
    3/12 trealdigmästareikärlek - 4:e försöket, andra barnet
    3/12 Ostkakor - 2:a försöket, andra barnet
    4/12 Tiffliffen - 5:e försöket, första barnet
    5/12 Kreipleti, ca 12:e försöket, andra barnet
    6/12 Hannis1983 - 4:e försöket, fjärde barnet
    7/12 Adromeda326 - 5:e försöket, andra barnet
    7/12 ettanvandarnamn123- 5:e försöket, första barnet
    7/12 anonimato - 1:a försöket, första barnet
    8/12 Smoff, andra försöket, första barnet
    8/12 Foodie
    8/12 Nininini - 2:a försöket, tredje barnet
    8/12 Tivolit - 2:a försöket, andra barnet 
    8/12 - Ettfrö - 2:a försöket, andra barnet
    8/12 Nummer3 - 1:a försöket, tredje barnet
    9/12 Cykelhjul - 8:e försöket, första barnet
    10/12 Magnolia010 - 3-4:e försöket, första barnet 
    9/12 Barbrastreisand - 6e försöket, andra barnet
    12/12 Izalinn - 1:a försöket, andra barnet
    12/12 Nästanheltanonym - första barnet
    13/12 Smörblomma - 3:e försöket, andra barnet
    13/12 Sanlin90 - 19de eller 5te försöket andra barnet
    14/12 Amaaanda00 6:e försöker, första barnet, tempar med NC 
    15/12 Grönaste - 3e försöket, andra barnet.
    15/12 Linneaeli - 6e försöket, andra barnet.
    17/12 krispiggurka 
    17/12 Ajn, 2:e försöket efter ma.
    19/12 A13xandra13 7:e försöker, andra barnet, tempar m NC
    19/12 JSAG 6:e försöket, första barnet
    19/12 82lindis - 5:e försöket, 2 tidiga missfall sedan i juli. 4 barnet
    21/12 Syskonlängtansdröm 12:e försöket, andra barnet
    23/12 Jennifer - 2a försöket efter missfall. Första barnet
    24/12 Vicblomman - 7e försöket, första barnet
    24/12 sofiaa38 - 3e försöket, 4 barnet 
    25/12 Babyshark - 4e försöket efter missfall
    29/12 önskarsyskon2023 - 3e försöket, andra barnet
Svar på tråden BIM December 2022