Inlägg från: trefaldigmästareikärlek |Visa alla inlägg
  • trefaldigmästareikärlek

BIM December 2022

Foodoe: haha ja det blir nästan ett destruktivt beteende.. 😂 "äsch, vem bryr sig om lite lunginflammation och feber, här ska göras barn. Nu kör vi"

Ettfrö: jag brukar också ha ömma bröst, denna månad ingenting alls.. 👀 Såklart börjar man hoppas, 🥴

Själv har jag blivit sämre igen, öroninflammation (vilket jag inte haft sen jag var barn) bihåleinflammation och febern är tillbaka. Min tempkurva ser helt absurd ut 😂

Foodie: jag har lite lite molvärk men det är det enda, brukar ha bröst som växer en kuptorlek annars och gör ont som fan 😂
    Antöigen uteblev äl denna månad, cykeln har frispel eller så är jag gravid 

Alltså vart är mina ömma bröst?
    Moler i magen som att mensen skulle vara på g, men mina bröst som ALLTID annars ömmar känns inte av. Självklart tänker jag att jajomen, nu har det tagit sig men gravtest idag MED morgonurin var neg.. Suck, denna eviga långa väntan. 

Guldkvinnan: Skoja inte, det är helt galet vad kroppen kan ställa till med mycket 😂
    Tar det sig inte den här månaden är det inte hela världen, nu har vi ju jul framför oss ❤️😍
    Har även en inplanerad resa med jobbet i mars, så nu är jag mer inne på "det tar sig om det tar sig" men ändå längtar man och känner efter varje period mellan äl och mens 😂 

Spännande, hoppas det blir ett fint + till jul!! 

Men skönt att höra att fler iallafall varit med om samma! Ikväll kom pmsen och lite tilltagande mensvärk, så tant röd är nog inte långt borta. Himla synd men vad att göra 👎

Var exakt samma för mig foodie, brösten växte en kuptorlek och var blåstrinmiga, jag var yr och illamående samt molvärk. 
    Denna månad inga ömma bröst öht, inget illamående endast huvudvärk och pms som kom ikväll, molvärken kommer och går. Helt galet vad kroppen kan spela spratt med en 😂

Foodie min temp är så konstig, så jag vet inte vad jag ska läsa in i den. 
    Ska bifoga hur det sett ut denna cykel. Bim imorgon och har NOLL känningar, inga symtom öht, vet inte om det är pos el neg. 

Svar på tråden BIM December 2022