BIM December 2022
Foodie: hur ligger du till? Vilken dag är du på?
Foodie: hur ligger du till? Vilken dag är du på?
Foodie, vågar absolut inte tro på det. Är verkligen tunt, var inte med morgonurin heller.. Jag tror mer på Färgrester men visst fan skjöt hoppet i taket 👀👏 Tänk tänk tänk är det vår tur nu 😭
Jordgubbsfelle: tack för svar, hoppas hoppas hoppas 😭😭😭
Är som sagt endast äl +9 idag, så ska lugnt vänta till bim innan jag testar igen!
Herre gud, tänk om det är vår tur nu 😭😭❤️
Kollade testet från igår... Vet att det eg inte är giltigt men... Det är en liiiiiten tillstymmelse av streck på det med. Svagare än det jag tagit idag.. Är det något då tro? Har jag verkligen den turen???
Här
Jordgubbsfelle: skänker er alla tankar och varma kramar, hoppas verkligen det går bra för er och att ni får erat efterlängtade plus snart snart snart ❤️❤️❤️ KRAM
Foodie, jag låg med 39 grader i lördags (äl+7), söndag vaknade jag upp med ish-normal temp 🤗
Krya på ❤️
Foodie hahahaha men ja! Min googlehistorik säger detsamma 😂😂😬
"förkylningssymtom tidig graviditet" "feber innan bim" osv osv osv 😂😂
Foodie: Ja jag vet inte vad jag ska tänka om tempen, förra månaden låg jag så fint över standard i lutensfasen denna månad pendlar den mellan 37 ner till 36 under dagen... Vet inte vad jag ska tänka alls 😂 Förkylningar ställer ju till det med, men du hade kört med stickor också va?