BIM December 2022
Hej!
jag vet att det här är ett negativt äl-test men igår var det helt blankt så min fråga är: är det på g? är de så man kan tolka det? :)
Hej!
jag vet att det här är ett negativt äl-test men igår var det helt blankt så min fråga är: är det på g? är de så man kan tolka det? :)
Smörblomman: ja så långt är jag med så visste att det inte var positivt i den bemärkelsen men tänkte att eftersom det varit helt blankt innan så tänkte jag om detta var ett tecken på att det är på g men så var det alltså inte då. ogiltigt säger du, som i att det är fel på testet?
Ja det är ju första gången jag använder äl-test så jag kan mycket väl gjort fel. Gjorde som jag gjort när jag tagit gravtest. I en burk och ner med testet och sen lagt plant och väntat.
får helt enkelt testa igen senare eller imorgon och se va de wäger då :)
tack snälla för fina och utförliga svar! Uppskattar det mycket :)
Haha ändå skönt att du säger de så det inte bara är jag 🤷🏼?♀️😂
ja jag tänker att jag bara testar vidare o ser. :)
Babyshark: jag blir inte klok på testerna för de står (se bild). någon sa att det är ogiltigt om det blir ett svagt streck men det är det inte enligt beskrivningen. man önskar ju som sagt att det kunde vara som ett graviditetstest 😂
det blev samma under hela dagen igår. Testade två gånger. Idag har jag inte testat men tänkte göra det vid 12 ca så blir det samma tid som igår ungefär. Ska försöka hålla mig tills dess 😅
Babyshark: Tog ett test nu och det visade fortsatt bara väldigt svagt. Så fortsätter testa :)
Tack snälla för info och länk :)
Anonym: jag förstår både dina känslor kring att det känns orättvist och det dåliga samvetet för Att du känner så. Och egentligen handlar det ju inte om att du inte vlir glad för din brors skull tänker jag utan i att du själv är i en stor längtan. Låt dig känna känslor. du vet ju att dom egentligen är separata. ❤️ Håller tummarna för att det blir din tur snart!
Cykelhjul: usch vad tungt för er. Jag önskar er all lycka och hoppas att det går så bra som det kan. lycka till! ❤️
Jag hade ett ganska starkt streck på äl-test igår men fortf inte äl som jag tolkar de. Testerna tog slut och jag hann inte köpa nya idag då dottern ligger i hög feber. Men gissar att jag har äl antingen idag eller inom närmsta dagarna. Vi myser på och håller tummarna! Jag håller tummarna för oss alla här i gruppen! 😍
trefaldigmästareikärlek: usch va jobbigt för er alla. Hoppas att allting går så bra som det kan göra!
Ettfrö: du bara kopierar listan och lägger in dig :) lycka till med samtalet imorgon!!
Babyshark: med min dotter blev jag gravid genom att ha sex ungefär varannan dag/var tredje dag i hela cykeln. Och när barnmorskan räknade ut ungefär när jag hade haft äl så hade vi inte sex. Och dom säger ju att spermierna kan överleva upp till 5-7 dagar. och till min kompis hade barnmorskan sagt att ?har ni sex var tredje dag så safear ni upp?. 🙌🏽