Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

Överambitiös kille?

I detta fallet tycker jag det låter ok. Det var liksom inte att han skickade en bil för att plocka upp dig och "röva bort" dig. Jag tror mer han vill visa sitt intresse och visa omsorg. 

Att ni inte setts än är väl något du får fundera på - är det läge att ses eller ska ni fortsätta ha chattar bara? 

Att han sökt upp din adress kanske inte är så svårt? I så fall inget att bekymra sig över då alla kan göra så numera. 

• Anonym (...)

Som motvikt har jag ett exempel där saker inte kändes helt ok. En kompis till mig var på en datingsite, skrev lite med en person som det sen inte blev mer med. Min kompis hade hus ute på landet, ganska svårt att hitta om man inte kände till området.
    En dag knackar det på dörren. Där står den här killen. Han var ute på en motionsrunda på cykel och sa att han hade passat på att utforska den här delen för just där hade han inte cyklat förr. Så behövde han fylla på sin vattenflaska och knackade på för att be om vatten - och oj, så förvånad han blev att HON bodde där!

Han måste ha sökt upp hennes adress, och kollat google maps för att hitta var huset låg och om det gick att cykla där. Hon talade om för honom att hon dejtade någon annan och sen var det inget mer med det, men man kan undra vad som hänt om hon hade sagt att hon var singel. 

Svar på tråden Överambitiös kille?