Inlägg från: FilippaFL |Visa alla inlägg
  • FilippaFL

Överambitiös kille?

Varför se något negativt i det? Att skicka blommor är väl jättegulligt och ett sätt att visa att han är lite extra intresserad av just dig. Mitt ex skickade blommor till mitt jobb när vi hade chattat ett tag och jag blev jätteglad. Nu är det inte vi längre, men vi var tillsammans några fina år i alla fall. Ta det för vad det är, tycker jag. En gullig gest.

• FilippaFL
    Anonym (Fundersam) skrev 2022-10-31 23:42:51 följande:
    Som jag fattar på trådstarten så har de hittills haft en väldigt fin kontakt. När man läser en del av de andras kommentarer undrar man om dagens yngre generationer inte vet hur man uppvaktar någon....
    Jag tycker också att det har blivit hårt om vad som får skrivas och göras nu för tiden. Jag tolkar det likadant som du, som att TS sagt att hon vill ses och att de har haft fina konversationer. Och lämnat ut ort och namn. Då är ju ens adress bara ett knapptryck bort.

Vad är det som gör att blir osäker, TS?
  • FilippaFL
    Sazzo88 skrev 2022-11-01 17:35:33 följande:
    Jag kan nog bli lite osäker när det går lite för fort fram. Och jag hade nog aldrig sänt blommor eller andra gåvor när jag inte har träffat personen.
    Okej, jag förstår. Men har det gått fort fram? Ni har inte ens setts. Han har inte friat, det är bara blommor. Jag tror som jag skrev tidigare att det är ett sätt att visa att han är extra intresserad. Men om du känner att du inte är lika intresserad av honom är det nog läge att säga det. Själv tycker jag att det låter uppfriskande med en man som visar intresse.
Svar på tråden Överambitiös kille?