• Sazzo88

Överambitiös kille?

Jag har fått ett blombud som jag inte förstod vem det var ifrån. Tills han frågade om jag fått blommor..
    Det va från en kille som jag har haft kontakt med via en dejtingapp i några veckor. Vi har aldrig träffas eller pratat i telefon. Vi bor 10 mil ifrån varandra .Våra konverstationer har känts väldigt bra och ?moget?. Allt har liksom bara klickat. 
    Under en diskussion på skoj så skrev han att han får gottgöra mig. så på kortet stod det just att (hoppas att det här gottgör dig lite iaf). Borde jag vara skeptisk till agerandet från hans sida? Stalker varning?  Det har ju inte funnits några andra tecken eller tvivel till det. Eller ska jag bara se det som en fin gest och att han faktiskt menar allvar med vår kontakt?

finns väl inga rätt eller fel men vill gärna höra lite tankar och åsikter. 

• Svar på tråden Överambitiös kille?
  • Sazzo88

Han skulle gottgöra mig för att han skulle åka till en annan ort för att besöka vänner. Då skojade jag att det va dålig stil att han inte kom till mig istället. 

Vi har inte bytt kontakt uppgifter mer än vilken ort vi bor i..

• Sazzo88
    Anonym (Z) skrev 2022-10-31 20:18:56 följande:
    Varför skulle han gottgöra dig? Han har alltså letat upp var du bor? Creepy.
    Bara för att jag på skoj drev med honom att det va dålig stil av han att åka och hälsa på vänner i annan ort istället för till mig. Han fattade ju såklart att det va på skämt..
  • Sazzo88
    Anonym (Va?) skrev 2022-10-31 21:23:48 följande:

Vad menar han med 'gottgör'? För vadå?
    Att skicka blommor till någon man inte känner är jäkligt märkligt.
    Ni har aldrig träffats och bara skrivit till varandra i några veckor.

Detta är ett otroligt märkligt beteende. 
    Jag skulle nog blocka en sådan person. 

Jag skämtar med honom vid ett tillfälle att jag tyckte det va dålig stil av honom att han inte kunde ses,så han skojade tillbaka om att han får gottgöra mig vid ngt annat tillfälle. 

Jag hade ju inte skrivit här om jag inte kände lite olust men samtidigt har allt känts väldigt äkta.

• Sazzo88
    FilippaFL skrev 2022-11-01 16:14:19 följande:
    Jag tycker också att det har blivit hårt om vad som får skrivas och göras nu för tiden. Jag tolkar det likadant som du, som att TS sagt att hon vill ses och att de har haft fina konversationer. Och lämnat ut ort och namn. Då är ju ens adress bara ett knapptryck bort.

Vad är det som gör att blir osäker, TS?
    Jag kan nog bli lite osäker när det går lite för fort fram. Och jag hade nog aldrig sänt blommor eller andra gåvor när jag inte har träffat personen.
Svar på tråden Överambitiös kille?