Planera bebis 2024
Jag är 33 vi har försökt sen dottern va 6 mån med barn 2 det är sedan april 2021.
hon blir 3 år i oktober och jag längtar ihjäl mig efter plus.
bor i östergötland!
Jag är 33 vi har försökt sen dottern va 6 mån med barn 2 det är sedan april 2021.
hon blir 3 år i oktober och jag längtar ihjäl mig efter plus.
bor i östergötland!
Håller tummarna!
jag tror min mens är på g, jag har ont och det kom lite rosa på pappret
Nu verkar mensen vara på gång. en hel del mensvärk och en liten lätt blödning än så länge. Men känns faktiskt väldigt skönt att den kommer nu. Så vi kan få ordningsbot kroppen och helt börja försöka på riktigt efter spiralen för känns inte som kroppen var helt i balans. Så en lättnad faktiskt och få mer koll. Och tacksam för att den kommer tillbaka så snabbt igen på banan efter spiralen, inte alla som får. Så just nu tacksam och glad i att försöka se de positiva i de hela även om jag såklart hade önskat och hoppats på annat.
Jag har en dotter som heter Lilly, jag hsr alltid vetat att om jag fick barn skulle det bli en flicka som skulle heta lilly, hon ör döpt efter min mormor och på något magiskt sätt så blev hon till 1 månad efter att jag och sambon flyttade in i min mormors hus min morbror byggt om till två lägenheter, hon föddes på min och sambons 1 priga förlovningsdag sen bokade jag dop och på dopet frågar min morbror om jag hade bokat den dagen medvetet och jag sa näe vaddå då visa det sig att det va mormor Lillys 4 åriga dödsdag.
sambon och jag kommer inte lverens om namn jag vill ha en Lexie eller en Loke men det vill inte han haha.
någon av er som haft ont i ligamenten till livmodern när ni hostar eller skrattar? När i cykeln?
Jag verkar inte haft ägglossning så jag är superbesviken
Jag tycker testlagret och graviditetskollens tester är bra, babyplans är värdelösa!
Jag har superont i mitt ena bröst och det kom vätska ur det?!