• Sanlin90

Planera bebis 2024

Här har ff ändrat ägglossningen så jag är äl+8 fick supersvagt på babyplan imorse men det litar jag inte på för dom är ju kända för spök, tempen dippade igen imorse så jag vet inte vad jag ska tro nu :(

• Sanlin90
    Horisonten skrev 2023-07-12 08:53:19 följande:

Nej jag vet så sjukt svårt bara när man känn saker som man inte är van vid. För jag är inte van vid de vid mens eller ägglossning. Inte heller detta extrema illamående. Men som sagt bara vänta. Tack för att du hoppas åt mig. 

tråkigt att höra att mensen kom och så ordentligt. Hoppas du inte har ont och kan vila. Håller tummarna att de är din månad nästa månad 

Hoppas på plus för alla oss inom snar framtid!
  • Sanlin90

Dom kan visa positivt om man är gravid men då brukar testlinjen ofta vara starkare än kontroll linjen men dom kan bli positiva inför mens oxå men det där är ju långt ifrån så den visar ingenting typ. 

• Sanlin90
    cutepenguin skrev 2023-07-13 10:21:13 följande:

Hade MF 24/6, men idag fick jag äntligen glad gubbe på ägglossningstest 🥳 

Då får du ligga i nu!
  • Sanlin90
    cutepenguin skrev 2023-07-13 19:17:50 följande:

Skapade en annan tråd, men frågar här också.

Fick negativt ÄL-test igår kväll 21.30. Imorse 10.00 var det positivt, och när jag testade igen 16.45 var det negativt. Är verkligen LH-höjning så kort? Och betyder detta att ägget släppt under dagen? Hade sex för två dagar sen och ska försöka få till det ikväll igen. Och förhoppningsvis under morgondagen också.

Vissa har jättekort peak jag tror jag är en sån för har aldrig ens fått ett positivt men ägget ska ju släppa inom 36 h tror jag
  • Sanlin90
    Jobbigt för dig Horisonten!

min temp gick upp igen idag, jag vill bara ha mens eller ett tydligt plus!! Fick något vagt idag vet inte om det syns här för det gick knappt få på bild!

• Sanlin90

Du behöver en termometer med två decimaler, finns en från babyplan på billigatester.se sen kan du ladda ner fertility friend den är gratis så lägger du ib tempen där, du ska ta tempen direkt när du vaknar varje morgon och helst sovit sammanhängande 4h innan du får inte gånupp eller sätta dig innan eller ens prata utan direkt under tungan eller vaginalt

• Sanlin90

Horisonten dom kan variera i styrka jnder hela cykeln så det betyder ingenting ungifär tyvärr!

sparks- åh så spännande! Lycka till!

Svar på tråden Planera bebis 2024