Kamrat skrev 2023-09-27 22:07:55 följande:
Åh, tack! Jag är med i oktober-tråden också och där funkade det inte av någon anledning.
Spännande, jag har inte hunnit kolla in fertilitetsmonitorn än. Verkar den bra? Jag tyckte mig känna av ägglossningssymptom så jag tog ett test för skojs skull och det visade ett starkt streck i fredags.
Enligt min app skulle jag ha haft ägglossning på måndagen förra veckan, men sen testade jag som sagt i fredags och insåg att jag nog har ägglossning mycket senare än vad appen tror. Jag har superdålig koll, men cykeln brukar vara 24 dagar lång för mig så jag tror ägglossningen är hyfsat regelbunden runt dag 14.
Gud vad spännande att du ska ta test på fredag! Använder du Clearblue för graviditetstestning också?
Den verkar jättebra och har bara läst positivt om den 😊 väldigt överskådlig, man kan se sina tidigare cykler och få en sammanfattning om längd och vilka dagar som var ens mest fertila dagar. Denna kan man även göra graviditetstest med! Dock inte "tidiga" tester utan från och med Bim. Vilka tester använder du? 😊
Vilken app använder du? Dessa appar blir mer och mer exakta med tiden när du knappar in i appen att du haft ett positivt ägglossningstest (dock behöver man förhoppningsvis inte använda dessa appar särskilt länge
)
Ja, ja det blir clearblue 😊 har såååå många tester hemma, gått helt bananas 😬 när ska du testa