Planera bebis 2024
Hoppar också in i tråden. Har ett barn och vi vill nu försöka med ett syskon. Spännande att se om det tar lika lång tid som förra gången. Nu är jag snart 37 år.
Hoppar också in i tråden. Har ett barn och vi vill nu försöka med ett syskon. Spännande att se om det tar lika lång tid som förra gången. Nu är jag snart 37 år.
Tack snälla ☺️ med mina andra 3 barn så har de gått på första och andra försöket. Men dp har jag haft en mens eller 2 utan premetivtmedel eller vi försökt. Men annan pappa då också.
åh jag förstår. Jag har inte provat med temp men tog äl test som var starkt positivt den 30/6 men svagare 1/7 så utgår ifrån äl dagen är 1/7.
Kunde ju inte låta bli utan att ta ett test idag. Alldeles alldeles för tidigt jag vet. 6 dagar efter äl och inte morgon urin och 9 dagar innan beräknad mens men mått illa hela dagen. Men stod inte gravid. Så ja får la se. Tog ändå sådan test man kan ta 6 dagar innan men för tidig kanske. Kan man känna symptom redan?
När hade ni senast ?vågat? och börja testa om ni fick positivt äl test 30/6 så förmodligen äl 1/7. Vet inte när him är eftersom jag tog ut spiralen 20/6. Hur hade ni tänkt och gjort? För räknar detta test som positivt som jag tog 30/6. Mår små illa eller typ som en klump i halsen som inte försvinner. Men kan man ha symptom redan? hjälp mig tänka. Hjärnan går på högvarv!!