• BeeHappy

Planera bebis 2024

Hej alla! Jag hoppar gärna in här också  Glad Jag har en underbar liten kille på snart 9 månader och har sedan en månad tillbaka börjat längta så otroligt mycket efter en till liten bebis! Vi planerar att sätta igång bebisverkstaden i augusti och jag är så pirrig redan! Med min lille son tog det sig på andra försöket (tidigt missfall första försöket) men jag är väldigt ödmjuk inför att det kanske inte går lika snabbt igen.

Ser fram emot att följas åt här! 

• BeeHappy

Stora kramar till er GuldKvinnan och Mathilda88 {#emotions_dlg.flower} 

Och håller tummarna att det är ett litet frö där Moav! 

• BeeHappy

Åh! Stort grattis Svw Hjärta  Är det ditt första barn? 

Här hade vi planerat att starta i augusti men har nu bestämt oss för att köra nästa ägglossning i juli redan! Känns väldigt pirrigt och nervöst. Börjat läsa och lyssna mycket på poddar om graviditet och förlossning nu igen och känner hur jag börjar dyka ner i den "bubblan" :)

• BeeHappy

Vad tråkigt med ditt mf @Hanna. Håller tummarna att det går på kommande försök. Min lilla son blev till gången efter ett mf på två veckor Hjärta

Här blir första försöket om ca 2 veckor! Lite stressad över att det är mycket sedan tidigare inplanerat de dagarna (typiskt!) Men hoppas att vi får till det många gånger den veckan Drömmer

• BeeHappy

Första fertila dagen (enligt appen) idag! Nu äntligen är det dags att försöka! 

34 år, ett barn. Inga preventivmedel sedan tidigare .Det här blir första försöket på barn 2 Glad

Äter kosttillskottet "Kvinna" och en järntablett och en folsyra extra varje dag. 

Svar på tråden Planera bebis 2024