Planera bebis 2024
Jag (34) ich min pojkvän (33) blir sambo första juni. Vi tänkte börja försöka redan nu i april iom att vi inte längre är helt unga, så jag är beredd att det kan ta ett tag. För vår del skulle det inte göra så mycket om det inte tog sig på första försöket. 🙄 Skulle gärna se att det var bara var han och jag ett tag så att vi får bo in oss, kanske förlova oss (gifta sig hinns nog inte med...). Vi har snart fyra år tillsammans och jag har bott i en resväska under dem åren. Fram och tillbaka har jag åkt mellan våra hem (och han betydligt mindre då jag jobbar i hans stad och han inte har haft bågot fordon förrän väldigt nyligen)... Så jag ser fram emot att förenkla tillvaron och spara tid. 😊
Har aldrig använt preventivmedel (utom kondom i början) så han har dragit sig ur och nu börjar jag fundera på om jag inte borde blivit gravid redan vid det här laget eftersom det sägs vara så osäkert... Har iaf köpt ett ägglossningstest och graviditetstest så vi kan sätta igång i april. 😍
Borde förresten köpa någon vitamin med folsyra. Rekommenderas ju att man äter det redan innan man blir gravid... 🤔
Lycka till allihopa!
Tänkte återkomma hit om ett tag för uppdateringar.