Inlägg från: Björnensfru |Visa alla inlägg
  • Björnensfru

Planera bebis 2024

Hejhej

Hoppar gärna in här  

Plockade ut spiralen 1 April, fick sen mens 4 april men får ju se om denna första månad blir en "övningsmånad" tills kroppen kommit igång ordentligt och jag ser hur min cykel ser ut nu (haft spiral så länge och är 39år så kan ju vara annorlunda än när jag var yngre.)

Har iaf tre barn sen tidigare men de är 12, 14 och 17 år gamla. Med de tre var det snabbt och enkelt att bli gravid, behövde inte ens vänta in första mensen när jag slutade med p-piller men som sagt så var ju jag och mina ägg lite yngre och piggare då

Imorse tyckte jag iaf att jag började känna av att ägglossningen är på gång. Tydliga smärtor/kramper och det blir ganska så kraftiga tecken/symptom när jag inte har några hormonpreparat i kroppen så har inte tänkt tempa eller dyl nu till en början iaf utan bara lyssna på kroppen

• Björnensfru
    Anonym (Sara) skrev 2023-04-14 11:48:54 följande:

Heej! Är tråden aktiv här? Såå roligt med en sån här tråd. Jag är snart 35 har två pojkar sen tidigare som är födda 10,12 och nu planerar vi en sladdis då min sambo inte har barn sedan tidigare och gärna vill ha och jag har sagt från början att jag vill ha fler :) Men detta är ju som att börja om, det var ju såå längesen!! Har i dagsläget en hormonspiral som jag ska boka tid för att plocka ut nästa vecka 🙏 så roligt att följas åt!! Om jag får önska så önskar jag en vår/sommarbebis och gärna en lillasyster denna gång 🤪

Min yngsta är född 2011 och min sambo har inga barn sen tidigare så vi är lite i samma situation. Hade också hormonspiral som jag som sagt tog ut den 1 April. 
Svar på tråden Planera bebis 2024