bebissugen91 skrev 2023-09-27 16:19:58 följande:
Du trycker bara på kugghjulet och sen citera 😊 jag är med ny, skaffade det förra veckan typ 😂
Då förstår jag att du inväntar samma symtom 😂 är det äl-tester du använder? Jag använder clearblue fertilitetsmonitor.
Ah, gud vilken stress när han pendlar så. Hoppas det tar sig för er denna gång! Har du regelbunden cykel så du vet exakt när du ska ha ägglossning? Jag brukar ha på cykeldag 13 😊
Åh, tack! Jag är med i oktober-tråden också och där funkade det inte av någon anledning.
Spännande, jag har inte hunnit kolla in fertilitetsmonitorn än. Verkar den bra? Jag tyckte mig känna av ägglossningssymptom så jag tog ett test för skojs skull och det visade ett starkt streck i fredags.
Enligt min app skulle jag ha haft ägglossning på måndagen förra veckan, men sen testade jag som sagt i fredags och insåg att jag nog har ägglossning mycket senare än vad appen tror. Jag har superdålig koll, men cykeln brukar vara 24 dagar lång för mig så jag tror ägglossningen är hyfsat regelbunden runt dag 14.
Gud vad spännande att du ska ta test på fredag! Använder du Clearblue för graviditetstestning också?